Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Fettsugning armar?

Mycket bättre med styrketräning och ändring av kostvanor. 

• Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2024-06-03 10:46:17 följande:
    Det kan bli svårt strån de resultat man vill få då man inte kan påverka fettfördelningen. Vissa samlar på sig mer fett på vissa kroppsdelar och man måste då gå ner i vikt extremt mycket för att få bort det fett som man vill ha bort. Ibland försvinner fettet först när man är underviktig och det är inte så bra.
    Eller så styrketränar man, får i sig tillräckligt med protein och bygger muskler. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Flaxan) skrev 2024-06-03 10:48:45 följande:
    Garanterat när det funkar, men som jag redan skrivit i trådstarten har det inte gett resultat för mig.
    Det är för att du inte prövar tillräckligt eller på rätt sätt. 
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2024-06-03 10:55:06 följande:
    Fast det tar inte bort fettet.
    Fett blir till muskler. Så jo. 
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2024-06-03 11:06:32 följande:
    Nej det funkar inte så. Man kan bygga muskler under fettet men fettet är kvar ovanpå. Man kan inte påverka fettfördelningen genom träning. Tyvärr.
    Nu ville väl ts ha muskler och inte "gäddhäng". Då får Hin styrketräna armarna (och även resten av kroppen) om hon ska lyckas. För jo, fettet omvandlas till muskler vid styrketräning och bygging av just muskler. 

Eller ta den lätta vägen och fettsuga och ha fula ärr. 
  • Anonym (M)
    Hjelm skrev 2024-06-03 13:03:41 följande:

Haha det är verkligen Familjeliv i ett nötskal. TS frågar "är det någon som gjort en fettsugning" och genast kommer en massa kommentarer från folk som INTE gjort det och svarar på något HELT annat än ämnet.

Ser dock ingen kommentar från någon som säger att de INTE har gjort fettsugning. Enbart förslag på bättre och billigare saker en fettsugning. 
  • Anonym (M)
    Hjelm skrev 2024-06-03 13:20:32 följande:
    Det hade ju de personerna troligen nämnt i så fall.

I vilket fall som helst har TS inte bett om några kost-eller träningstips.
    Varför skulle man "troligen ha nämnt det"?

Tror du folk är stolta över att ha gjort fettsugning? Jag är iallfall inte det. Värsta jag någonsin har gjort och skulle aldrig rekommendera det till andra. 
Svar på tråden Fettsugning armar?