Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-11 10:32:42 följande:
    Nej, det hängde i luften och jag behövde bli knullad den kvällen 
    Varför "behövde du bli knullad den kvällen"? Varför av just syrrans pojkvän? Har du någon sorts mindervärdeskomplex gentemot syrran? Avundsjuk på det hon har så du måste förstöra för henne och sen skylla på att du är ung (och dum i huvudet)? Och sen tycka synd om dig själv när syrran blir (rättmätigt) helvetiskt förbannad över det enorma svek du gjort? 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 17:29:54 följande:

Jag hade nog enorm lust den kvällen sen så vsr det jävligt  korkat att det var just honom och det var som sagt inte planerat. Jag menar när jag säger att jag ångrar att det var just honom. 

Det enda positiva var att syrran fick reda på att hon var ihop med ett stort äckel/svin. Men som sagt ångrar verkligen detta.

Det finns andra sätt än att sno syrrans pojkvän. Typ dildos om man inte har lust att gå ut och ragga. Det spelar ingen roll hur kåt man är. Syskons och kompisars respektive är ALLTID utom räckhåll. Punkt! 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 18:36:08 följande:
    Ja, och lite mig också
    På vilket sätt är det synd om dig????????
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 20:44:27 följande:

Det Sätter sina spår att bli misshandlad av en familjemedlem också. 

Man måste kunna glömma och förlåta också. Detta även för mammas skull

Nej, det "måste" man inte. Inte ens för mammas skull. 
    Mia04 skrev 2024-07-11 19:02:47 följande:
    För att jag får utan fysiskt smärta
    Och?! Vad tror du ditt "tilltag" har gjort med din syster? Hon tycker att allt är rosa fluff och sockervadd? "Åh vad bra att lillsyrran knullade med min pojkvän så jag fick veta att de båda är idioter som inte går att lita på och vad stolt jag känner mig över att jag släppt in henne i mitt hem när hon inte mådde bra hemma hos mamma. Vilket underbart snällt sätt att visa att hon verkligen bryr sig om mig" Eller inte.... 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 21:17:31 följande:
    Men jag tror inte syrran mår bra av att vara arg på mig för länge. Jag har ju gjort fel och det står jag för. Men verkar som ingen tror på mig
    Vad har du gjort och sagt för att visa henne att du vet att du gjort fel och ångrar dig och ditt beslut? Vad har du gjort för åtgärder för att det inte ska ske igen? På vilka sätt har du ärligt bett om ursäkt (utan orden "jag var full", "det bara blev så", "ny vet du ju att han är en skithög" etc)? 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:33:54 följande:
    Jag har bett om ursäkt flera ggr, sagt att jag skäms och lovat att jag har aldrig kommer göra
    så igen.
    Vad du säger och vad du gör är två helt skilda saker. Du har ju redan visat din syster att hon inte kan lita på dina ord så vad GÖR du för att visa att du ångrar dig? 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:33:54 följande:
    Jag har bett om ursäkt flera ggr, sagt att jag skäms och lovat att jag har aldrig kommer göra
    så igen.
    Har du tagit ansvar för dina val och handlingar i dina ursäkter tex? Eller har du skyllt ifrån dig som du gjort i tråden? "Jag var full". "Jag är ung och då tar man dåliga beslut". "Jag var kåt och behövde knulla". "Din pojkvän gjorde närmanden jag inte kunde motstå". 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:43:47 följande:
    Vadå gör? Vad ska jag göra? jag kan inte göra något
    mera en att säga att jag ångrar mig
    Göra? Tja, bortsett från ord (som du ändå knappt verkar mena eftersom allt är omständigheternas fel istället för dina egna val) så finns det många sätt man kan visa att man ångrar sig genom att tex vilja hjälpa till med saker, göra så livet blir lite lättare för henne, visa med handlingar att du faktiskt bryr dig om henne till skillnad mot vad ditt beteende hittills visat. Genom att ligga med hennes kille och sen inte ta ansvar för dina egna handlingar utan skylla på helt oväsentliga saker så har du ju visat hur otroligt lite hon betydde för dig. Du har en lång uppförsbacke nu för att visa att du faktiskt bryr dig om henne. 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:46:36 följande:
    Ja,jag har förklarat att vi var för fulla och att det inte var
    meningen. Jag har inte sagt ordagrant att jag va kåt men samtalet led till ungefär samma sak
    Du har med andra ord inte tagit ansvar för fem öre för dina handlingar utan skyllt på omständigheterna.
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-16 16:30:50 följande:
    Som sagt alla gör fel och förmodligen större fel när man är ung. Jag är inget luder som särar för vem som helst. Detta var ett misstag 
    "Jag särar inte på benen för vem som helst".... Tillåt mig att skratta gott åt den kommentaren med tanke på att din motivering till VARFÖR du låg med syrrans kille var "för jag behövde ett knull den kvällen och tanken var att gå ut och ragga upp någon egentligen". Så jo, motiverar man sitt idiotiska beslut med att man "behövde ett knull" och att man "hade gått ut och raggat upp någon" så är man inte direkt kräsen. Jag hoppas ju att du skyddar dig dubbelt iaf, både med p-piller eller liknande samt kondom för att slippa både STD och graviditet. Men jag är tyvärr väldigt pessimistisk till att det är så.... 
Svar på tråden Har legat med min systers kille