Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-17 09:20:39 följande:

Det är inget skitsnack, vad är det du inte förstår?

Men det var bl.a alkoholen åter igen du vill bara få det att låta som om jag vore en barnrumpa. Sluta med det  för just nu låter du som en kärring.

Jag hade tänkt ringa min kk efter det att syrrans kille ?ex? hade gott. Men nu blev det som det blev. 

Men ursäkta? Jag har ingen sådan snuskig fantasi så jag tänkte på syrran när jag var kåt. vad är det du inte fattar med det? Du äcklar mig, man avbryter inte heller när man känner kulen pressas mot mig när man själv var sugen. Men att det var han var ett stort fel.

Nej, jag vill inte bli sedd som en barnrumpa. 

Jaha, nu hade du tänkt ringa din kk. Tidigare skulle du ju gå ut och ragga upp någon. Ser du inte hur du trasslar in dig? 

Jo, du borde ha tänkt på din syrra när hennes pojkvän tryckte kuken mot dig, oavsett hur sugen du var. Inte tänkt på henne sexuellt utan genom att se hur fel det var och stöta bort honom. Du borde ha blivit avtänd av att hennes pojkvän gjorde närmanden just pga att det är någon din syrra ligger med  oavsett hur kåt och sugen du var! Men det förstår inte du för den enda du tänker på är dig själv och därmed så är du en egoistisk barnrumpa. 

Man kan vara 70 och bete sig som en barnrumpa. Det har inte med fysisk ålder att göra utan beteende. Du beter dig inte som en vuxen, ansvarsfull person som bryr sig om sina nära och kära.
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-17 19:22:57 följande:
    Nej, men man märker att det var längesen du var ung eller så är du bara glömsk som inte kommer ihåg att man lätt dricker och olyckor då kan hända

Som sagt nu vill du vara få mig att framstå som en barnrumpa men i ditt tidigare inlägg visar att du verkligen är en?
    Om man dricker så pass att man "råkar" knulla syrrans kille för att man "behöver ett knull" så bör man hålla sig ifrån alkoholen tills man vuxit upp.
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-18 19:55:39 följande:
    Ja men man är inte skötsam som ung. 

Nej, jag har inte ljugit för er jag var ung och dum 
    Det är inga som helst problem att låta bli att ligga med syskons eller vänners partners när man är ung om man inte är ett svin.
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-19 17:50:32 följande:
    nehe. men då är jag ett svin enligt dig
    Ja, det är du. Att skylla sina idiotiska val på att man är ung och full (eller bara full) och inte haven endaste tanke på hur dessa val kommer att såra ens nära och kära är att vara ett svin. Det är ett otroligt osympatiskt beteende som kommer att kosta dig en hel del, bland annat att din syster sannolikt aldrig riktigt kommer att lita på dig mer till fullo. 

Men så går det när man tänker med sina könsdelar och totalt saknar spärrar som de flesta andra har, oavsett berusningsgrad.
  • Anonym (Varför?)

Nej lilla Mia04, vi hade inte gjort lika dant om vi hade varit i dina kläder eftersom vi inte hade knullat syrrans kille oavsett kåthet eller berusningsgrad när vi var 19. När ska du förstå att det du gjort inte är "normalt beteende hos någon som är ung"?

• Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-20 11:29:17 följande:
    Du har så fel. Jag menar att hon har skyddat mig för normala dumheter tidigare
    Och du tackar henne för stödet genom att knulla hennes kille för att du "behövde ett knull" och var full? Vilken stjärna till syster du är, att hon inte förlåter dig på studs *ironisk*.
  • Anonym (Varför?)

Nej Mia, din syster MÅSTE inte lita på dig. Speciellt inte efter det du gjort. Finns inget "måste lita på" när man gjort det du gjort. Hon måste inte lita på dig bara för att ni är syskon. 

• Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-21 16:01:03 följande:
    Tycker inte att jag är ett svin, men alla har väl olika åsikter. 
    Så du har varit en bra syster? En bra kompis till din syrra? Visat att du är någon hon kan lita på i vått och torrt? Visat att du aldrig skulle göra något som gjorde henne illa eller fick henne att må dåligt? Inte lagt en del av skulden på henne för att er relation nu är kass? 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-21 16:30:57 följande:
    Du verkar vara väldigt glömsk. Jag valde inte utan det var bara ett stort misstag
    Sa du nej? Gjorde du motstånd? Bad du honom dra åt helvete? Nej. Då gjorde du ett val att knulla honom. Även om du nu efteråt, när alla hatar dig för det valet, försöker skylla på att "det var ett misstag, jag är ung och då gör man dumma saker, jag var full och behövde ett knull". 

Newsflash: Även dåliga val är ett val och alla val man gör ger konsekvenser. Bra val, bra konsekvenser. Dåliga val, dåliga konsekvenser. 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-22 10:08:31 följande:
    Sluta kalla mig lilla. Det tror inte jag att ni kan svara på utan nu försvarar ni er bara. Hur gammal är du?
    Det spelar ingen roll hur gammal jag är för oavsett så har jag varit ung. Precis som alla andra som är äldre än dig. Om jag var i din ålder för 5, 10 eller 30 år har ingen betydelse. Hur man beter sig mot vänner och syskon när det kommer till att knulla deras pojkvänner har inte ändrats. 
Svar på tråden Har legat med min systers kille