Har legat med min systers kille
Det är inget skitsnack, vad är det du inte förstår?
Men det var bl.a alkoholen åter igen du vill bara få det att låta som om jag vore en barnrumpa. Sluta med det för just nu låter du som en kärring.
Jag hade tänkt ringa min kk efter det att syrrans kille ?ex? hade gott. Men nu blev det som det blev.
Men ursäkta? Jag har ingen sådan snuskig fantasi så jag tänkte på syrran när jag var kåt. vad är det du inte fattar med det? Du äcklar mig, man avbryter inte heller när man känner kulen pressas mot mig när man själv var sugen. Men att det var han var ett stort fel.
Nej, jag vill inte bli sedd som en barnrumpa.
Jo, du borde ha tänkt på din syrra när hennes pojkvän tryckte kuken mot dig, oavsett hur sugen du var. Inte tänkt på henne sexuellt utan genom att se hur fel det var och stöta bort honom. Du borde ha blivit avtänd av att hennes pojkvän gjorde närmanden just pga att det är någon din syrra ligger med oavsett hur kåt och sugen du var! Men det förstår inte du för den enda du tänker på är dig själv och därmed så är du en egoistisk barnrumpa.
Man kan vara 70 och bete sig som en barnrumpa. Det har inte med fysisk ålder att göra utan beteende. Du beter dig inte som en vuxen, ansvarsfull person som bryr sig om sina nära och kära.