Luktar alla unga män?
Jag har märkt på mina två söner (20 och 22) att de luktar... det var inget jag tänkte på när de fortfarande bodde hemma, men nu när jag träffar dem reagerar jag varje gång på att de luktar, inte att de stinker, men att de luktar liksom lite unket, instängt... samtidigt vet jag att de sköter sin hygien och att de tvättar sina kläder osv, de hör liksom inte till sorten som duschar och byter kalsonger en gång i veckan, så det är ju inte att de luktar för att de inte sköter hygienen. Så nu undrar jag bara om detta är ett allmänt fenomen bland unga män, att unga män av naturen luktar lite konstigt, eller om det bara är mina söner?? Jag försöker komma ihåg om detta var nåt jag reagerade på när jag själv var i den åldern, och träffade killar, men jag kan inte påminna mig att det var så.
Men det kan vara så att dina söner tvättar sig, men inte blir helt rena, inte skrubbar noga i armhålorna eller hårbotten.
Eller så är det nåt i deras bostäder eller med tvätten av kläderna som gör att de luktar. De kanske inte låter tvätten torka tillräckligt, och att den då luktar unket.