BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Idag skall jag vara på äl+4 och fick precis lite rosa "flytning" på pappret när jag torkade mig efter nr2.
Vad skulle detta kunna innebära? Känns lite tidigt för en nidis eller?
1/7, hyjg9503, 1a barnet, 1a försöket - plussat 28/6
Tog ett tidigt gravtest igår kväll bim -3, visade negativt. Blev så ledsen o tänkte att nu är det kört för denna månad igen vad är det som är fel. Väcker känslor som jag inte alls vill känna/tänka 😞 någon som känner igen sig i tankegångarna?
Till Anonym (ROS).
Känn inte att hoppet är ute än. Du är ju på bim-3. Var det ett testa tidigt eller ett vanligt test?
Vanligtvis bör man ju inte ens räkna med ett plus förrän bim. Dessutom kanske din bim är senare än du tror. Du kanske är på bim-5?
Jag hade inte gett upp hoppet än! Vänta och ta ett nytt på bim.
Håller tummarna!
Till Anonym (ROS).
Känn inte att hoppet är ute än. Du är ju på bim-3. Var det ett testa tidigt eller ett vanligt test?
Vanligtvis bör man ju inte ens räkna med ett plus förrän bim. Dessutom kanske din bim är senare än du tror. Du kanske är på bim-5?
Jag hade inte gett upp hoppet än! Vänta och ta ett nytt på bim.
Håller tummarna!
Välkommen in till tråden moav och angermanlandskan, håller tummarna för er 🙏🏻😄 Verkar ju ändå som att ni kanske har symtom.
Tog ett tidigt gravtest igår kväll bim -3, visade negativt. Blev så ledsen o tänkte att nu är det kört för denna månad igen vad är det som är fel. Väcker känslor som jag inte alls vill känna/tänka 😞 någon som känner igen sig i tankegångarna?
Idag skall jag vara på äl+4 och fick precis lite rosa "flytning" på pappret när jag torkade mig efter nr2.
Vad skulle detta kunna innebära? Känns lite tidigt för en nidis eller?
Oooh, spännande? man kan ju få en liten blödning av ägglossning men den borde ju kommit tidigare i så fall, kanske ÄL skett tidigare så det kan vara nidis eller senare och att det är en liten blödning som kommer av själva ägglossningen? Brustet kärlen bara, sköra slemhinnor?
Ibland bara sker ju saker och ting utan att man får veta anledning, man blir nästan knäpp på kroppen ibland 😆
Jag tror jag fick ÄL fredag-lördag, väntar på att appen ska bekräfta så får se vad tempen visar imorgonbitti 😊 Har iaf fått mina sedvanliga svinonda bröstvårtor som jag alltid får efter ÄL och varit torr som en öken där nere i två dagar 🙈😆 Känns väldigt tveksamt att vi ska ha lyckats den här gången då vi varit på resande fot och haft svårt att få till det + att jag höll på att missa ÄL helt. Jaja, vi får se 🙏🏻
Till Snorkfrökenhär
Ja, bra fråga. Gravtesten i veckan har varit negativa så tror ändå det dröjer lite till bim. Tänkte ta cb testa tidigt på fredag. Men, jag tror det är något knepigt på gång.
Jag har haft som kraftig mensvärk sedan igår och det har stuckit till rejält inuti underlivet vid flera tillfällen. Vågar knappt säga detta, men jag tror bannemig det är en graviditet. Kan ju förstås ha fel men det känns bara så enormt jäkla märkligt i "systemet". Har aldrig haft dessa känningar tidigare och inte heller brunt "slem" på toapappret. Känner dock inget annat, typ illamående, ömma bröst eller så men det kanske är lite tidigt. Men, det spännande svaret får man veta när det är testbart. Denna eviga väntan..