• Blåkråka

Säga till om folk stavar rejält fel? Löjligt att man inte får säga till om det!

stavar ALLDRIG fel

• Blåkråka

Man kan ge konstruktivkritik till en dyslektiker tills man spyr, men det går ändå inte in. Det är som att säga till en blind att det är blå, det är röd och minns nu vilket färg det heter och är!!!!! Och om du inte ser det nästa gång så är du nog bra korkad!

• Blåkråka

Jag läste untan problem giz inlägg!!!! Men det kan berå på att all text ser ut så där när jag läser

• Blåkråka

smultronbubbla! Nädå, inget kånstigt att man kan låsa sånt man blir van vid det mesta Mina böcker ser ut så innehållsmässigt, vissa dar mer andra dar mindre

• Blåkråka

Jag ber yrsäkt för mina stavfle, gör det ont i ögonen att läsa så blunda!!
    Länge har jag försökt att memorisera hur eländet ser ut i bokstavskombination, men inte fastnar eländet, är stålt över att jag har kunnat memorisera så mycet kom jag kan i ordväg!!

Ni som klagar över stavfel försök själva memorisera sifferkombinationer i all eveighet!! Samma sak, man jobbar med bildminnet. Försöker minnas hur det ser ut.

• Blåkråka

smultronbubbla!
    Jupp, jag är dysare, men av den mildare slaget, har träffad de vilka är näst intill analfabeter och skriver+läser på 3e klassnivå eller liknade

Svar på tråden Säga till om folk stavar rejält fel? Löjligt att man inte får säga till om det!