Inlägg från: Anonym (Heta nätter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heta nätter)

Vad attraheras du, kvinna, först av?

Svarade handstorlek, inte helt rätt då jag tänder på händer men igentligen inte storleken utan utseende på hans och fingrar. Känslan av att det är händer jag vill ha på min kropp gör mig väldigt kåt.

• Anonym (Heta nätter)
    Anonym (Fingrar) skrev 2024-06-30 09:55:09 följande:

Fina välvårdade händer och inte minst en låg 2D 4D kvot är något jag går igång på. 

En låg kvot är ingen garanti men en låg kvot är både enligt mina egna empiriska studier och även mer vetenskapliga studier en vägledning till vad man kan förvänta sig när kläderna åker av. 

Vad är det för kvot? För några år sedan läste jag något om ett samband mellan utrustning och förhållandet mellan pekfinger och ringfinger och det skulle ha något med mängden hormoner som foster. Är det detta denna kvot handlar om?
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 12:26:41 följande:
    Intressant! Berätta gärna mer. Vad indikerar det när kläderna åker av? 
    Det indikerar en högre sannolikhet för att man inte behöver bli besviken på utrustningen. 
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 12:52:37 följande:
    Där ser man! Stämmer detta enl din erfarenhet?
    Inte till hundra % men är enligt min erfarenhet förvånansvärt tillförlitligt. En kille med ett index på 0,85 är med stor sannolikhet bättre utrustad än en kille med 0,95
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 13:13:55 följande:
    Väldigt intressant haha. Stämmer rätt bra på mig själv också. Måste nog räkna ut den exakta kvoten :)
    Indikerar det bara längd? Eller även tjocklek?
    Enligt min erfarenhet är det i första hand längd som indikeras och det stämmer med en intressant artikel i ämnet.

lustfyllt.se/dejting/stora-hander-stor-kuk-penis/
Svar på tråden Vad attraheras du, kvinna, först av?