• Anonym (Hmm)

Vad gör en kvinna bra i sängen?

Jag har en liten fundering till er män där ute som jag tänkt på väldigt länge. Vad är det egentligen som gör en kvinna bra i sängen? är det så pass stor skillnad från en vagina till en annan? Anledningen varför jag funderat så mycket över detta är för att majoriteten av de jag varit med sagt till mig efteråt att jag varit väldigt skön/bra i sängen. Har alltid tänkt att de säger så till alla bara för att vara snäll. Så vad är det egentligen som avgör?

• Svar på tråden Vad gör en kvinna bra i sängen?
  • Anonym (Äckel)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-06-12 10:21:29 följande:
    Den stora vattendelaren mellan de som är bra och de som är kass i sängen är hur aktiva de är.

En del kvinnor ligger som döa sillar på rygg och väntar på att mannen ska blir klar. I de fallen är det bara att tömma och gå vidare.

En kvinna som är bra i sängen rör sig, "jobbar", tar initiativ till olika ställningar, kniper så att hon omsluter en totalt, njuter själv.

Du tillhör troligen den senare kategorin om männen säger att du är bra. Eller hur uppfattar du själv att du gör i sängen?
    En kvinna som bara ligger vill inte ha sex. Varför har du sex med kvinnor som inte vill? Du låter som en våldtäktsman. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Manboy) skrev 2024-06-11 23:56:23 följande:

Det är säkert olika! För min del går jag igång på om kvinnan är aktiv, tar initiativ både till sex och under själva akten. En annan positiv grej är om hon visar/berättar vad hon gillar att killen skall göra.

Fysiska attribut spelar mindre roll, bra sex kommer från hjärtat och hjärnan kombinerat tycker jag. "Storlekar" är underordnat, känslan är viktigast.

Just så. Att känna att hon verkligen vill, att hon är kåt på mig, att hon njuter av oss. Att hon är ren överallt och luktar gott tar jag för givet.

Själv vill jag gärna att hon viskar snuskiga ord i mitt öra, andas i örat, smeker hela min kropp med sina bröst, slickar på bröstvårtorna, nyper i pungskinnet, smeker anus, suger mig och håller ögonkontakt samtidigt.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Äckel) skrev 2024-06-12 11:09:09 följande:
    En kvinna som bara ligger vill inte ha sex. Varför har du sex med kvinnor som inte vill? Du låter som en våldtäktsman. 
    Det där stämmer inte. Det finns många kvinnor som överlåter hela njutningsprocessen till mannen. Dom lägger sig på rygg o väntar på att nåt ska hända. Dom vill bli underhållna o känna sig åtrådda men har inget intresse av mannens kropp förövrigt. Det är inte våldtäkt. Dom är bortskämda från början med att män alltid är kåta. 
  • Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.)
    Man i norr skrev 2024-06-12 08:09:29 följande:
    Inte per automatik.
    Det krävs en insats från hennes sida också.
    Vilket hon sannolikt är mer villig att ge om kvinnan känner sig älskad och värderad som människa och inte objekt.

Sen krävs det också att mannen är attraktiv, både i utseende och beteende, för att kvinnan ska bli detsamma. 

Alltid en massa incels som ska svara i dessa trådar med sin verklighetsfrånvända bild av både kvinnor och sex. Det blir lite fånigt då. 
    Anonym (Kung Korv) skrev 2024-06-12 06:58:06 följande:
    Att hon är en kåt slyna.
    Typiskt incelsvar. Kvinnor är inte slynor. Sjukt misogynt att säga så. 
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-06-11 23:40:00 följande:
    Vad gör en kvinna bra i sängen?
    Sover eller läser, gissar jag.
    Vad är det rätta svaret?
  • Tom Araya
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-12 16:06:40 följande:
    Typiskt incelsvar. Kvinnor är inte slynor. Sjukt misogynt att säga så. 
    Det finns absolut kvinnor som vill vara slyniga/en slyna eller i alla fall vad hon och hennes partner uppfattar som slynig i deras relation.
  • Man i norr

Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-12 16:04:08 följande:
    Vilket hon sannolikt är mer villig att ge om kvinnan känner sig älskad och värderad som människa och inte objekt.

Sen krävs det också att mannen är attraktiv, både i utseende och beteende, för att kvinnan ska bli detsamma. 

Alltid en massa incels som ska svara i dessa trådar med sin verklighetsfrånvända bild av både kvinnor och sex. Det blir lite fånigt då. 
    Fint exempel på Feministisk härskarteknik där!
    Det är alltså aaalltid männens fel om sexet inte är bra?

Jo, vissa kvinnor blir säkert bättre älskarinnor om de är trygga och nykära, men detta gäller inte alla och det sker inte per automatik..
    Tom Araya skrev 2024-06-13 13:10:12 följande:
    Det finns absolut kvinnor som vill vara slyniga/en slyna eller i alla fall vad hon och hennes partner uppfattar som slynig i deras relation.
    Porrskadade kvinnor med psykiska störningar som Borderline kanske. Billiga kvinnor som ligger runt till höger och vänster då de saknar självrespekt. 
    Man i norr skrev 2024-06-13 23:11:45 följande:

Fint exempel på Feministisk härskarteknik där!
    Det är alltså aaalltid männens fel om sexet inte är bra?

Jo, vissa kvinnor blir säkert bättre älskarinnor om de är trygga och nykära, men detta gäller inte alla och det sker inte per automatik..
    Nej. Det är snarare en realistisk beskrivning kring kvinnors preferenser.

Ja, om män behandlar kvinnor som simpla objekt att kallt utnyttja så får de skylla sig själva om sexet inte blir bra. Det säger sig självt.

Hela forumet är infekterat av incels med sina porrskadade, defekta autisthjärnor. De allra sista som bör prata om något de helt saknar erfarenhet av. 
  • Tom Araya
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-14 00:40:52 följande:
    Porrskadade kvinnor med psykiska störningar som Borderline kanske. Billiga kvinnor som ligger runt till höger och vänster då de saknar självrespekt. 
    Om det är din uppfattning så säger det mer om dig än om dem.
  • Mickezzz

Att hon är aktiv, behövs inte mer än så.

alldeles för många som bara förväntar sig att mannen skall ta intiativ till allt.

• Man i norr
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-14 00:45:40 följande:
    Nej. Det är snarare en realistisk beskrivning kring kvinnors preferenser.

Ja, om män behandlar kvinnor som simpla objekt att kallt utnyttja så får de skylla sig själva om sexet inte blir bra. Det säger sig självt.

Hela forumet är infekterat av incels med sina porrskadade, defekta autisthjärnor. De allra sista som bör prata om något de helt saknar erfarenhet av. 

Av de  snart 50 år som gått sedan jag miste svendomen har jag varit i relationer i nästan 48. 
    Tycker att jag kan säga det ger mig ivf en viss erfarenhet och räknar mig inte som incel..

Men du hävdar alltså att alla kvinnor som får en trygg och jämlik relation med en snygg och attraktiv man, bara simsalabim! blir fantastiska älskarinnor alldeles av sig självt?

• Anonym (Bitjejen)

Att hon verkligen älskar att ha sex med en, attraktionen för varandra. En samstämmighet, att man passar ihop sexuellt. Om man själv har "sex som hobby" så blir det bäst med en likadan partner, då blir det jäkligt hett. Att en kvinna går upp i känslan och gärna är högljudd precis som jag. Givetvis driven och aktiv.

Man i norr skrev 2024-06-14 23:23:57 följande:

Av de  snart 50 år som gått sedan jag miste svendomen har jag varit i relationer i nästan 48. 
    Tycker att jag kan säga det ger mig ivf en viss erfarenhet och räknar mig inte som incel..

Men du hävdar alltså att alla kvinnor som får en trygg och jämlik relation med en snygg och attraktiv man, bara simsalabim! blir fantastiska älskarinnor alldeles av sig självt?

Såna kvinnor har en stabil grund att bygga vidare på iallafall. Och motivation till att kommunicera tryggt och avslappnat med sin partner kring sexuella önskemål. 

Något som knappast sker med en sluskig ONS som bara vill utnyttja kvinnan och sen sticka sin väg så fort de fått doppa och tömma. Som om kvinnan vore nån allmän toalett och ingen människa. 
    Tom Araya skrev 2024-06-14 04:45:05 följande:
    Om det är din uppfattning så säger det mer om dig än om dem.
    Ja, det säger om mig att jag är en anständig person med självrespekt nog att aldrig låta mig utnyttjas av patetiska kåtbockar med en taskig kvinnosyn. 

Trist att det finns en minoritet av psykiskt fragila kvinnor som helt saknar denna impulsförmåga tillika respekt för sina egna kroppar och istället gör sig billiga och öppnar sina billiga sköten för alla möjliga typer av mänskligt avfall i form av "män".

Såna typer står inte högre än prostituerade. De sänker sitt eget värde genom att bjuda ut sig till likaledes slampiga män. Tur att det finns så få av dem. De drar ju skam över resten av kvinnosläktet. 
  • Anonym (En som vet vad kvinnor vill ha)
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-12 16:04:08 följande:

Det stämmer nog i ditt fall men det finns många som gärna vill känna sig som objekt och ligga som en porrskådis och skulle både bli avtänd och skamsna av någon som försöker ?älska? med dom. Det bästa är att prata och vara öppen med den man ämnar ligga med och få höra vad just den personen vill. För att komma till ämnet, så för att en kvinna skall vara bra i sängen är det viktigaste att hon är medveten om vad hon tänder på och kan förmedla det. Sedan att slipa på sina orala skils är ett stort plus.
    Anonym (En som vet vad kvinnor vill ha) skrev 2024-06-16 23:20:41 följande:
    Det stämmer nog i ditt fall men det finns många som gärna vill känna sig som objekt och ligga som en porrskådis och skulle både bli avtänd och skamsna av någon som försöker ?älska? med dom. Det bästa är att prata och vara öppen med den man ämnar ligga med och få höra vad just den personen vill. För att komma till ämnet, så för att en kvinna skall vara bra i sängen är det viktigaste att hon är medveten om vad hon tänder på och kan förmedla det. Sedan att slipa på sina orala skils är ett stort plus.
    Det är bara trasiga kvinnor med psykiska trauman som nedlåter sig själva till att bli avhumaniserade och behandlade som sexuella objekt.

Och vidriga män är de som kallt utnyttjar dessa kvinnors sårbarhet.
Svar på tråden Vad gör en kvinna bra i sängen?