Anonym (Min goa fru) skrev 2024-06-13 12:32:08 följande:
hon säger att hon inte börjat innan utan filmar hela förloppet. Man hör så mycket om kvinnor som har svårt att komma. Min fru och ni som svarat i tråden måste tillhöra den lyckliga skaran av tjejer som kommer lätt/snabbt. Min fru kommer ännu fortare när jag slickar henne. De är hett Men jag skulle gärna hålla på lite längre men man får inge klaga. Motsatt hade varit sämre. Slicka att slicka i timmar och hon inte kommer?
hon kommer relativt lätt av penetration också. Superhärligt. Nu har vi varit ifrån varann en vecka men träffas i kväll igen. Gissa vad vi skall göra då? Hehe. Kul med hennes små filmer, jag blir superkåt av de och hon blir tänd av att jag blir kåt. Alla glada ☺️
Ja, alla är ju olika. Det finns ett helt spektrum. Bra att du och din fru kan uppskatta att hon har lätt för att komma.
Själv är jag 49 och har aldrig kommit i nåns sällskap. Har en kk sen nästan ett år tillbaka som är en jävel på att slicka. Senaste året har jag nog fått mer, och skönare, oralsex än de 25 senaste åren totalt. Jag blir helt galen när han slickar. Men det enda som kan locka fram sammandragningarna är duschen (och ensam). Det här är urjobbigt i perioder, men jag njuter åtminstone mycket under sex.