• Anonym (Min goa fru)

Är min fru unik?

Hej, jag och min fru brukar leka lite när vi är ifrån varann. Jag brukar ge henne små uppdrag ett av dom vanligaste är att hon skall smeka sig själv till orgasm och filma för att sedan skicka på snap. Blir galet kåt av hennes små porriga filmklipp. Fick ett igår som var 1,57 lång. Från hon startade tills hon kom med hjälp av en leksak tog 1,57. Hur är det med tjejerna här inne. Hur lång tid tar det för er? känns som att detta är otroligt snabbt eller. Skulle aldrig hinna runka till utlösning på den tiden 🤷?♂️😂

• Svar på tråden Är min fru unik?
  • Fjäril kär
    Anonym (Min goa fru) skrev 2024-06-13 00:27:30 följande:
    Är min fru unik?

Hej, jag och min fru brukar leka lite när vi är ifrån varann. Jag brukar ge henne små uppdrag ett av dom vanligaste är att hon skall smeka sig själv till orgasm och filma för att sedan skicka på snap. Blir galet kåt av hennes små porriga filmklipp. Fick ett igår som var 1,57 lång. Från hon startade tills hon kom med hjälp av en leksak tog 1,57. Hur är det med tjejerna här inne. Hur lång tid tar det för er? känns som att detta är otroligt snabbt eller. Skulle aldrig hinna runka till utlösning på den tiden 🤷?♂️😂

Det du ser är ju bara det hon filmar.. du vet ju inte hur länge hon varit kåt eller hållit på innan hon filmar... hon kan ju ha "värmt" upp så att säga... 

Men visst,  klart det går att komma på så kort tid,  är jag ordentligt kåt och av rätt anledning så är det inga problem att komma snabbt. Inte alltid men det händer. Och som sagt med uppvärmning kan det gå på under minuten... 
  • Aliona

Nu har jag inte tagit tiden, men med massagemunstycket i duschen går det väldigt snabbt, skulle tro runt minuten eller så. Då är jag ju kåt när jag börjar, och det enda målet är en orgasm. Har jag sex med någon annan så är det ju själva processen som är huvudsaken, man skiftar kanske fokus, vill göra olika saker, och orgasmen är mer som en avslutning. 

• Anonym (Jo)

Ja, det låter som en helt normal tid för min egen del iaf. Och nej, jag värmer inte upp innan heller.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Gilliard) skrev 2024-06-13 10:36:20 följande:

Jag brukar skicka till min chef, han vill att jag istället för att gå på toaletten så lägger jag mig på en handduk på golvet sen lägger mig på rygg med benen i vädret och pressar fram avföringen så man vara ser en liten stump, och så slappnar jag av så det åker in igen, osså håller jag på så flera gånger tills han runkat klart han skriver ett meddelande ,färdig, så vet jag 

Och på vilket sätt tillför ditt inlägg något utifrån trådens innehåll?
  • Anonym (Min goa fru)
    Fjäril kär skrev 2024-06-13 07:10:06 följande:
    Det du ser är ju bara det hon filmar.. du vet ju inte hur länge hon varit kåt eller hållit på innan hon filmar... hon kan ju ha "värmt" upp så att säga... 

Men visst,  klart det går att komma på så kort tid,  är jag ordentligt kåt och av rätt anledning så är det inga problem att komma snabbt. Inte alltid men det händer. Och som sagt med uppvärmning kan det gå på under minuten... 
    hon säger att hon inte börjat innan utan filmar hela förloppet. Man hör så mycket om kvinnor som har svårt att komma. Min fru och ni som svarat i tråden måste tillhöra den lyckliga skaran av tjejer som kommer lätt/snabbt. Min fru kommer ännu fortare när jag slickar henne. De är hett Men jag skulle gärna hålla på lite längre men man får inge klaga. Motsatt hade varit sämre. Slicka att slicka i timmar och hon inte kommer?
    hon kommer relativt lätt av penetration också. Superhärligt. Nu har vi varit ifrån varann en vecka men träffas i kväll igen. Gissa vad vi skall göra då? Hehe. Kul med hennes små filmer, jag blir superkåt av de och hon blir tänd av att jag blir kåt. Alla glada ☺️
  • Anonym (womanizer)

Med leksak kan det ju gå direkt. Som Womanizer till exempel. Fattar dock inte varför man vill att det ska gå fort.

• Anonym (Hh)

Jag kan  också komma snabbt. Faktum är att om orgasmen ska vara bra måste det gå fort, annars blir det som ett antiklimax. Ni vet som en nys som visserligen kommer men den är vek.
    Detta gäller med min satisfyer, med partner kommer jag inte alls. Har hänt en gång, och det tog jättelång tid och blev en sån där "nys" som inte riktigt känns bra. Men det var ändå roligt att veta att det går så jag blev jätteglad :)
    Det är inte partnerns fel att det inte går, jag måste spänna kroppen och knipa med benen otroligt hårt och det är svårt för någon att komma in/göra något i området då.

Ibland även med satisfyern orkar jag helt enkelt inte spänna mig tillräckligt länge/hårt och blir utan orgasm men får träningsvärk istället 🙄 

• Anonym (Rocky)

Vi hånglar, smeker, suger, slickar... och när det är dags för avslut och hon tar fram sin Satisfyer så går det på ett par minuter.

• Anonym (Min goa fru)
    Anonym (Hh) skrev 2024-06-13 14:16:46 följande:

Jag kan  också komma snabbt. Faktum är att om orgasmen ska vara bra måste det gå fort, annars blir det som ett antiklimax. Ni vet som en nys som visserligen kommer men den är vek.
    Detta gäller med min satisfyer, med partner kommer jag inte alls. Har hänt en gång, och det tog jättelång tid och blev en sån där "nys" som inte riktigt känns bra. Men det var ändå roligt att veta att det går så jag blev jätteglad :)
    Det är inte partnerns fel att det inte går, jag måste spänna kroppen och knipa med benen otroligt hårt och det är svårt för någon att komma in/göra något i området då.

Ibland även med satisfyern orkar jag helt enkelt inte spänna mig tillräckligt länge/hårt och blir utan orgasm men får träningsvärk istället 🙄 

Så säger min fru att det är för henne också, om man försöker dra ut på det så blir orgasmen inte lika stark. För mig är det precis tvärt om. när jag slickar henne så går det för henne oftast inom en minut. Efter det blir hon helt elektrisk om man närmar sig clittan. Penetration däremot går bra direkt efter att hon kommit. Oftast kan jag inte smeka henne på clittan under samlag heller då hon är väldigt känslig efter orgasm. Det märkliga är att om vi ligger sked och knullar så är det aldrig problem att smeka clittan. Brukar köra på rätt hårt då och ibland stoppa in några fingrar samtidigt som jag knullar henne. Brukar resultera i rätt stora blöta fläckar i sängen hehe? när hon blir så blöt minskar känslan för mig men det vägs upp av det mentala. Porrigt och sexigt när det flödar ur henne 😍
  • Anonym (Spektrum)
    Anonym (Min goa fru) skrev 2024-06-13 12:32:08 följande:
    hon säger att hon inte börjat innan utan filmar hela förloppet. Man hör så mycket om kvinnor som har svårt att komma. Min fru och ni som svarat i tråden måste tillhöra den lyckliga skaran av tjejer som kommer lätt/snabbt. Min fru kommer ännu fortare när jag slickar henne. De är hett Men jag skulle gärna hålla på lite längre men man får inge klaga. Motsatt hade varit sämre. Slicka att slicka i timmar och hon inte kommer?
    hon kommer relativt lätt av penetration också. Superhärligt. Nu har vi varit ifrån varann en vecka men träffas i kväll igen. Gissa vad vi skall göra då? Hehe. Kul med hennes små filmer, jag blir superkåt av de och hon blir tänd av att jag blir kåt. Alla glada ☺️
    Ja, alla är ju olika. Det finns ett helt spektrum. Bra att du och din fru kan uppskatta att hon har lätt för att komma.

Själv är jag 49 och har aldrig kommit i nåns sällskap. Har en kk sen nästan ett år tillbaka som är en jävel på att slicka. Senaste året har jag nog fått mer, och skönare, oralsex än de 25 senaste åren totalt. Jag blir helt galen när han slickar. Men det enda som kan locka fram sammandragningarna är duschen (och ensam). Det här är urjobbigt i perioder, men jag njuter åtminstone mycket under sex.
  • Anonym (Runkcelsen i farten igen.)

Nej, hon är inte unik då de flesta källarrunkande gubbar härinne har påhittade fruar som de ger lika påhittade historier till. 

• Anonym (Rocky)
    Anonym (Runkcelsen i farten igen.) skrev 2024-06-13 21:45:41 följande:

Nej, hon är inte unik då de flesta källarrunkande gubbar härinne har påhittade fruar som de ger lika påhittade historier till. 

Det finns en särskild sort här på FL: De som är ett slags poliser som vill avslöja att någon inte är helt ärlig. De påstår att det är män som skriver inlägg med kvinnonamn. Att TS inte är intresserad av svar utan bara att bli kåt. 

Ganska tröttsamma typer, hobbypoliserna. De svarar inte på det som TS frågar om utan har en egen agenda: Att ifrågasätta, misstänkliggöra och "avslöja".
  • Anonym (Uttråkad)
    Anonym (Rocky) skrev 2024-06-14 12:53:50 följande:
    Det finns en särskild sort här på FL: De som är ett slags poliser som vill avslöja att någon inte är helt ärlig. De påstår att det är män som skriver inlägg med kvinnonamn. Att TS inte är intresserad av svar utan bara att bli kåt. 

Ganska tröttsamma typer, hobbypoliserna. De svarar inte på det som TS frågar om utan har en egen agenda: Att ifrågasätta, misstänkliggöra och "avslöja".
    Eller så är de helt enkelt uttråkade.
    Anonym (Rocky) skrev 2024-06-14 12:53:50 följande:

Är det några som är tröttsamma här så är det incelautisterna som ljuger om sitt sexliv i hopp om att få svar från kvinnor. Varför ska kvinnor blidka dessa töntiga kåtbockar för? Desperat beteende minst sagt.
    Anonym (Uttråkad) skrev 2024-06-14 13:02:33 följande:
    Eller så är de helt enkelt uttråkade.
    Kåtbockarna med sina rena önskedrömmar är det definitivt.
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-06-13 10:41:07 följande:
    Och på vilket sätt tillför ditt inlägg något utifrån trådens innehåll?
    För att det var på samma nivå...
Svar på tråden Är min fru unik?