• Anonym (Suck!)

Har han tappat intresset?

Jag hatar sådant här. Hjälp mig att fatta ifall jag ska släppa den här mannen eller ej!

I Måndags träffade jag en man och vi kände tydligt stor attraktion för varandra. Han visste innan att jag inte vill ligga utan att vi är seriösa, detta pga min tro.

Efter träffen så hörde han av sig och var översvallande kring hur fin han tycker att jag är. Jag skrev att han är fantastisk osv.

Sedan har han verkat ganska sval efter den kvällen. Jag har hört av mig via sms någon gång per dag. Han svarar, men kortfattat.

Till saken hör att han sagt att han kommer att vara väldigt upptagen ett tag. Samtidigt går det ju lätt att slänga iväg något hjärta eller så ifall man verkligen är intresserad.

Jag bad honom också att bromsa takten eftersom att han ville ligga med mig. direkt. 

• Svar på tråden Har han tappat intresset?
  • Anonym (hm)

Låter som han vill ligga mest.

Vad kommer han vara upptagen med?

• Anonym (Suck!)
    Anonym (hm) skrev 2024-06-15 08:26:59 följande:

Låter som han vill ligga mest.

Vad kommer han vara upptagen med?

Ja, kanske är så att han mest vill ligga. Han skrev att han vill ha sex när jag vill. 

Han ska jobba.
  • Anonym (Suck!)

Jag kan säga att vi pratade om mer djupa saker, och även om hur vi vill att ett förhållande ska vara. Samtidigt verkar det på sätt och vis vara mest ligga han är ute efter.

• Anonym (S)

Släpp honom och gå vidare. En man som är intresserad visar det. Du kan hitta någon som visar intresse och inte får dig att känna dig osäker.

• Anonym (Nja)

Han respekterar inte dig, hans mål nu är att få dig i säng. Utöver det verkar han inte vara så intresserad.

• Anonym (Suck!)
    Anonym (S) skrev 2024-06-15 08:43:50 följande:

Släpp honom och gå vidare. En man som är intresserad visar det. Du kan hitta någon som visar intresse och inte får dig att känna dig osäker.

Anonym (Nja) skrev 2024-06-15 10:05:06 följande:

Han respekterar inte dig, hans mål nu är att få dig i säng. Utöver det verkar han inte vara så intresserad.

Ni har nog rätt, sådant här brukar ju vi tjejer känna av med magkänsla som sällan har fel. Min magkänsla säger att han av någon anledning är ganska sval i sitt intresse för mig.

Jag kommer skita i honom härefter. Tack!
  • Smecker

Jag kan bara tala för mig själv, men oftast vet jag ifall jag vill något seriöst eller inte först efter att vi haft sex. Innan dess är allt sådant endast en teoretisk övning.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Släpp)

Släpp. Han vill bara ha sex. Och vad är jobb för ursäkt. Vi jobbar väl alla.

• Anonym (hm)
    Smecker skrev 2024-06-15 12:33:20 följande:

Jag kan bara tala för mig själv, men oftast vet jag ifall jag vill något seriöst eller inte först efter att vi haft sex. Innan dess är allt sådant endast en teoretisk övning.

Jo men alla kanske inte vill vara med i det experimentet. För mig tex spelar sex väldigt stor roll, jag kan inte tänka mig ha det utanför en relation, så det blir katastrof om jag tror han vill ha en relation men märker efter sexet att han inte vill. 
  • Smecker
    Anonym (hm) skrev 2024-06-15 15:12:02 följande:
    Jo men alla kanske inte vill vara med i det experimentet. För mig tex spelar sex väldigt stor roll, jag kan inte tänka mig ha det utanför en relation, så det blir katastrof om jag tror han vill ha en relation men märker efter sexet att han inte vill. 
    Fast det är ännu värre, att investera känslomässigt för att sedan upptäcka att man inte matchar alls sexuellt. Jag har full respekt för personer som behöver en monogam kärleksrelation eller äktenskap innan det är aktuellt med sex, men det är verkligen inget för mig och tack och lov något jag kunnat tacka nej till genom åren.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Har han tappat intresset?