Anonym (Suck!) skrev 2024-06-17 07:55:07 följande:
Den här mannen har en karriär han är väldigt rädd om, och verkar vidare snarare vara väldigt lugn och stabil.
Jag har tydliga gränser. Samtidigt vet jag av erfarenhet att jag behöver input utifrån för att se ifall jag låter någon trampa över dessa gränser eller ej. Det var därför jag startade tråden 🙂
Tro mig, bad boys kan ha full koll på livet i övrigt inklusive driva framgångsrika karriärer, vara världens bästa pappor (tex varannan vecka liv, sedan sväva ut veckorna de inte har barnen), kan också vara säkra i sig själva (lugna, stabila). Det är också en attraktionskraft i det. Det är inte svart vitt, det här. God eller ond. Alla har inte så lätt för att känna igen en bad boy. Därför jag tog all tid ovan för att försöka beskriva någon sådan för dig :)
Del kvinnor vet att känna igen dem på mils avstånd, andra inte. De- andra- inte kan råka illa ut.
Det jag reagerat på varför jag vill flagga att han kan vara en bad boy är att han tagit upp det så tidigt och så som han tagit upp det på, för mig signalerar det en "bad boy".
Jag känner ju några bad boys från andra omständigheter, inte romantiskt sätt, vuxit upp med dem. Jag kunde bli förvånad när kompis visade mig sms från en sådan hur han uttryckte sig till henne och så snabbt dessutom om då just sex. Om de inte säger det rakt ut tidigt, så kommer det ut i småportioner, typ hela tiden, de blandar också humor och spänning, värme, lite av deras signum. De är inte seriösa.
Min kompis ville ha mer från deras förhållande. Blev besviken, kunde jag se på henne. Hon förstod mer och mer vart det lutade åt. Hon var också snäll av sig och skulle då svara på det det SMS:et. Jag sa åt henne att låta bli. De bara testar, de här boysen, vem som tar anropet.
Jag bara säger: Var aktsam.
Kompromissa inte med dina gränser.