Inlägg från: Anonym (Vill testa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill testa)

"Död" kropp efter antidepressiva

Jag funderar på att börja med antidepressiva är 33 år. Jag har läst på massa forum och vill testa voxra (sök lite om det tror de kanske skulle kunna hjälpa dig ut ur där du befinner dig nu).

Innan så har jag varit inne mycket på sertalin och escitaloprámmen, men när jag sökte på det så var det jätte många som skrev exakt det du skriver nu. 

Något som slagit mig som jag undrar över är hade du sexlust när du var grovt deprimerad. För biverkningarna du har är så jag skulle beskriva min depression.

Jag har noll sexlust, är som en zombie och konstant trött. Kan de bli värre eller blir de ej bättre? 

• Anonym (Vill testa)
    Anonym (Antidepressiva) skrev 2024-06-25 11:50:25 följande:
    Kanske är det tecken på depression också som bidrar till minskad sexlust.
    Har själv provat både setralin och voxra, vid olika tillfällen.
    Kanske märker jag mer nu att jag stör mig på min liksom "känslokalla" kropp just för att jag börjar må lite bättre, för jag har mått så dåligt förut att jag inte ens tänkte på och störde mig på att jag var som en zombie... jag bara var det liksom.

Ja jag tror man kanske alltid varit så men ej reflekterat kring det innan man börjar bli klar i huvudet. 

vad tyckte du om voxra? De ska ju hjälpa än får energi och vissa menar även sexlusten tillbaka..

Svar på tråden "Död" kropp efter antidepressiva