Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)
    Daisy28 skrev 2024-06-30 18:25:52 följande:

Der är många tjejer som uppskattar män som inte är för långa. 

Jag tror inte man direkt syftar på män som är 156 cm då. Utan att man kanske hellre uppskattar en man som är 180 cm framför 195 cm.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Lis) skrev 2024-06-30 18:36:07 följande:

En anledning till att du får mycket påhopp tror jag är att du generaliserar rätt kraftigt. Tex när du skriver att svenska tjejer är ytliga, många människor är absolut ytliga, men du får det att låta som att alla tjejer är det, och nästan enbart tjejer, inte män.
    Människor stör sig generellt på alltför grova generaliseringar och i dessa forum kan det låta än mer extremt.
    Att istället skriva tex: Av vad jag fått erfara är de flesta tjejer ytliga. Eller: Jag verkar bara träffa ytliga tjejer.
    eller: enligt min uppfattning är svenska tjejer ytliga. 

Detta talar mer om din erfarenhet och den kan ju givetvis vara sån.

Jag och mina tjejkompisar pratar ofta om att en person kan bli mycket snyggare när man lär känna den, klyschan skönheten kommer inifrån, och det stämmer. Person 1 kanske är snyggare än person 2, men person 2 har en fin personlighet och blir attraktivare än person 1.

Och jag menar inte att alla kvinnor är ytliga innan 40 och sen ändras, utan att en del av de som är ytliga i yngre ålder omvärderar, dvs det blir ännu färre ytliga. Sen lever vi i ena ytlig tid med hets om skönhetsingrepp mm så vi får väl se hur samhället utvecklas.

Du och dina tjejkompisar har rätt.  Men de flesta ger nog inte de mindre fagra killarna chansen att lära känna dom på riktigt....
    Särskilt inte om det handlar dejting på nätet.
  • Anonym (Rob)

Det är bara att inse att du har inte det kvinnor söker.

Det är inte för inte som denna TikTok blivit så populär.

?Trust Fund, 6?5, Blue Eyes?

Kvinnors drömman är en hårt arbetande, rik och lång man.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Oppenheim) skrev 2024-06-30 22:04:16 följande:
    En kort, lite plufsig man med en dålig kvinnosyn som vill att en smal, blond gamertjej ska följa med på hans möten med Chalmers och hålla handen så de inte diskriminerar honom för att hans betyg i svenska är så dåliga, en tjej som i övrigt ska fixa hans karriär där han av någon anledning förväntar sig bli en CEO på ett företag? Killen som tycker att svenska tjejer är så fruktansvärt ologiska i sina val och tvingar honom att inte ha några krav på en tjej. Killen som i övrigt ser tjejer som en homogen grupp och bedriver någon form av konspiration mot honom?

i jämförelse med en lång, rik kille? (Antar trevlig med)

oj, vilket svårt val för tjejer.
    Jag tror man måste vara lite smartare än så för att bli CEO på ett företag.  För i så fall hade väl insett att smala , blonda , gamer tjejer också har krav och ts är inte direkt förstahandsvalet...
  • Anonym (Rob)

Spännande hur ni orkar skriva metervis långa inlägg till en vägg...

Svar på tråden så jättefrustrerad