så jättefrustrerad
Och din historia om ful kompis som fått snygg fru låter påhittad.
Alternativt att din kompis är rik och tjejen en golddigger.
Och din historia om ful kompis som fått snygg fru låter påhittad.
Alternativt att din kompis är rik och tjejen en golddigger.
Oj, vad mycket elakheter som ni har utsatt mig för i den här tråden, jag är väldigt överraskad över att man kan skriva såhär som ni har gjort. Jag har blivit riktigt chockad över hur ni har förenats i en slags kampanj för att vara riktigt elaka och oförskämda mot mig, genom att kalla mig för massa elaka saker och skriva hånfulla och fördomsfulla kommentarer om mig. Det har tagit tid för att mig att försöka förstå ert beteende och jag kan fortfarande inte förstå hur man kan bete sig såhär som ni har gjort. Ni struntar helt i min bild, i mina erfarenheter och försöker att få det att framstå som att felet enbart ligger på mig. Ni är helt förblindade av er själva och er egen upplevelse, så att ni inte klarar av att se sanningen och verkligheten. Ni klarar inte av att förankra era skriftliga kommentarer i verkligheten. Jag har ärligt och sant berättat hur sanningen ser ut, även om den inte är så rolig för mig, jag har berättat om mina erfarenheter och öppnat upp mig inför er för att få råd och hjälp, inte förolämpningar och elaka kommentarer. Jag har öppnat upp mig själv utifrån verkligheten och berättat om de upplevelser jag har haft samt jämfört med hur andra personer som har liknande förutsättningar som jag har. Jag ville få genuina och godsinta rekommendationer om hur jag ska gå tillväga när de flesta svenska tjejerna har det här oacceptabla beteendet och inte klarar av att se något annat än det som är ytligt och som man inte kan påverka själv, även när de blir äldre. Jag bad om hjälp för att få svenska tjejer att förstå att de inte kan fortsätta att bete sig såhär. Ett fåtal i tråden har skrivit några rekommendationer och er berömmer jag. Men de flesta av er har varit så oförståeligt elaka och oförskämda att jag faktiskt måste fördöma ert sätt att bete er och uttrycka er, det är en skam faktiskt. Ni verkar inte kunna ta sanningen eller verkligheten i beaktan, eller bli motbevisade genom logiska argument och förklaringar, ni argumenterar utifrån fantasier och egna känslor och har skrivit så mycket elakt om mig. Ja, jag fördömer det här. Ni vet nog vilka ni som ska ta åt er är, för då känner ni på er att ni inte har betett er så bra som ni borde.
Jag vill också fördöma er som inte kan ta sanningen utan som hela tiden rapporterar mig till administratörerna så att jag blockeras från att skriva. Det är inte acceptabelt. Jag har bara skrivit om verkligheten och mina egna upplevelser och erfarenheter. Om ni inte håller med om det får ni argumentera emot mig men genom att rapportera mig och omrapportera mig kan jag inte ha ett fungerande samtal, det blir ingen diskussion, inget flöde. Det är faktiskt lite dåligt att det systemet ser ut på det sättet. Ni som inte kan ta sanningen borde försöka förstå min upplevelse och mina erfarenheter, som har förankring i logik och verkligheten, genom argumentation och diskussion med mig. Inte genom att rapportera mig till administrationen så att jag inte får skriva på ett tag, då kan man inte ha någon diskussion i ett forum så det säger faktiskt emot syftet med ett diskussionsforum lite. Administrationen borde också förstå att de här rapporterna är en organiserad kampanj för att tysta mig och inte genuina rapporter för att jag brutit mot någon regel, det är uppenbart, det kan man inte diskutera. Det är väldigt dåligt så ni som rapporterar mig måste bete er bättre mot mig och försöka förstå verkligheten.
Oppenheimer en väldigt vänlig rekommendation till dig är att försöka skriva några saker som inte bara är elaka och oförskämda mot mig. Oj, vad mycket som du har skrivit som har varit elakt mot mig som person, det bevisar kanske att du inte kan ta verkligheten som den ser ut? Jag rekommenderar dig i vänlighet att faktiskt försöka bemöta den logiska tankemodell som jag tydligt har stipulerat i mina tidigare skrifter, annars står du helt motbevisad av sanningen, vilket kanske är svårt att acceptera men som du behöver lära dig att förstå.
Oppenheimer Ja, som jag har skrivit tidigare: vad elakt du skriver till mig här. Jag måste faktiskt råda dig i stor vänlighet att försöka argumentera emot den exempel som jag har presenterat i mina tidigare skrifter, eftersom de tydligt bevisar mina poänger genom logiska resonemang med förankring i verkligheten. Du borde inte vara sarkastisk och skriva elaka saker om mig utan vara lite mer artig och respektfull, det finns inga behov av att bete sig oacceptabelt och respektlöst, det är en rekommendation som jag har till dig och levererar till dig i vänlighet, så att du också kan få en bättre personlighet.
Oj, så många elaka skrifter som har skrivits i den här tråden, jag är förvånad över hur tråden har utvecklats. Jag har blockerats så många gånger av olika skribenter i tråden, för att de velat hindra mig att framföra sanningen och verkligheten. Jag har hindrats skriva sanningen i min egen tråd. Det har gjort det omöjligt för mig att ha en fungerande diskussion med er som skriver saker som inte har förankring eller referens i verkligheten, jag kan inte bemöta er när ni tar bort mina inlägg och blockerar mig. Jag förstår att många i tråden är känsliga som personer men att blockera mig från att skriva i min egen tråd bara för att jag skriver skrifter om sanningen, det gör att jag inte längre kan fortsätta och det är väldigt tråkigt.
Oj, så många elaka skrifter som har skrivits i den här tråden, jag är förvånad över hur tråden har utvecklats. Jag har blockerats så många gånger av olika skribenter i tråden, för att de velat hindra mig att framföra sanningen och verkligheten. Jag har hindrats skriva sanningen i min egen tråd. Det har gjort det omöjligt för mig att ha en fungerande diskussion med er som skriver saker som inte har förankring eller referens i verkligheten, jag kan inte bemöta er när ni tar bort mina inlägg och blockerar mig. Jag förstår att många i tråden är känsliga som personer men att blockera mig från att skriva i min egen tråd bara för att jag skriver skrifter om sanningen, det gör att jag inte längre kan fortsätta och det är väldigt tråkigt.
Detta gör mig oerhört upprörd, flera i tråden har ett oacceptabelt beteende, vi behöver alla tänka på att ha ett respektfullt och tolerant beteende så att vi bemöter varandra med förståelse och hänsyn, även om vi inte håller med om alla punkter. Men det är väldigt många i den här tråden som inte gör det, som uppför sig väldigt illa mot mig. Ni behöver faktiskt arbeta lite med era personligheter så att ni blir bättre som människor. Att göra sådana elaka och oförskämda personliga påhopp som ni har gjort är helt oacceptabelt, att skriva sådana saker som ni har gjort sårar mig. Det är viktigt att visa respekt även om man inte tycker att sanningen är rolig att höra. Jag kan lova er att många tjejer inte gillar elaka killar, det kan jag faktiskt lova er. Ni behöver lära er att uppröra er med respekt om ni ska kunna få en tjej.
Jag har tvingats inse att många svenska tjejer kanske inte är så intresserade av mig. Jag har tidigare tvingas inse att inte ha några preferenser för en tjej. Jag har nu tvingas inse att jag måste åka till Thailand eller Kina för att skaffa en fru. Det är alltså vad många svenska och vissa andra tjejer har tvingat mig till, genom sitt beteende. Detta är vad de har gjort, genom att inte kunna se till det som ligger utan ytan utan bara avvisa mig utifrån egenskaper som jag inte kan påverka. Detta är oerhört jobbigt och tråkigt men det är sanningen. Många svenska och vissa andra tjejer verkar omöjliga att ändra sig, omvända sig till sanningen, att se till djupare egenskaper än det som är ytligt, att vända om och börja bete sig bättre, med respekt och hänsyn. Men det är sanningen som jag tvingats acceptera, det är en skam för Sverige. Ja, jag medger faktiskt detta, för jag kan medge saker som inte är så roligt, för jag tror på att man ska ta sanningen som den är. Jag är öppen om det här, för jag kan hantera sanningen, det är en av de många goda personlighetsdrag som jag har. Men att vissa skribenter i tråden ändå fortsätter att helt förneka att detta faktiskt är verkligheten, att de skriver att det är jag och min personlighet som är felet, det är chockerande och upprörande. Det har inte heller någon referens i sanningen. Ni har gjort så många försök att vara elaka och respektlösa mot mig, genom sårande och oförskämt formulerade skrifter. Er måste jag också tyvärr fördöma.
Väldigt få skribenter i tråden har varit lite mer respektfulla mot mig, de har betett sig bättre än majoriteten. Er vill jag djupt tacka för era råd och er hjälp, att ni inte anslutit er till kören av klander mot mig, att hoppa på mig i grupp med oförskämda och respektlösa kommentarer. Jag tackar er för er respekt och ert hänsynstagande mot mig, det visar tydligt hur man ska bete sig, i kontrast mot den majoritet som inte har kunnat uppföra sig ordentligt. Er vill jag berömma med stor tacksamhet. Ni har varit respektfulla och konstruktiva, ni står i ära i jämförelse med de som inte kunnat uppföra sig. Ni vet vilka som ni är och ni ska ha tack för att ni visat hur man beter sig om man kan uppföra sig med respekt och hänsyn. Ni förtjänar att tackas särskilt, men det är ganska sorgligt att man ska behöva tacka människor för att uppföra sig ordentligt. Grundläggande respekt och hänsynstagande borde kanske egentligen vara en förutsättning, men som så många skribenter i tråden bevisat, är det kanske inget man faktiskt kan ta för givet. Därför ska ni ha tack och beröm, som kunnat bete er ordentligt, med respekt mot mig och min personlighet.