Anonym (Sanna) skrev 2024-06-27 17:12:49 följande:
Men söker du partner på rätt ställen och är det rätt sorts tjejer du intresserar dig för?
Du verkar ha ett stort IT intresse, så varför inte gå med i föreningar, jobba på bolag med mycket it konsulter generellt där du kan träffa en tjej med liknande hobby?
Sanna Tack för riktigt svar från dej som inte e konstighet eller taskighet som många övriga svar i tråd. Ja e så väldigt riktigt superförvånad över hur svenskfolk skriver i tråd o försöka få det som att allt problem ja har e mitt fel o att det e mej som e problem eller fel på. att ja ska jobba me min personlighet o jobba me mina personlighetskvalite å kvinnosyn å nån som använda profanitetssvära å några som e elak o taskigt å nån som säga att jag ska överge min familjen o överlämna min kultur. annan tycker att ja e gnällig offerkoftan. Som problemet skulle överligga på mej medan ja faktiskt öppnat mej å vara ärlig me hur min verklighet e. Ja fatta att många svenskfolk ha det bra o svensk kille kan få tjejer i kö. men att va elak när annan öppnaupp sej o berätta hur jobbigt det e. Ja e superförvånad över hur svensk folk tänker är ok att bete sej o va. Det e jättesorgligt ja e så förvånad över hur svenskfolk kan va.
tack för dina tipsen för de e snälla. O ja ha vart me i många gamingföreningarna i Sverok o åker på stora saker som Dreamhack o International tävlingarna. Ja ha jobbat på IT support firm innan o a ska jobba på andra IT bolag i framtiden men har inte så mkt utbildningen nu men de ska ja i framtiden ja har långsikt plan. o där finns ju tjejer. både IT o gaming men de ha inte vart success där för mej.
inte många gamingtjejerna e intresserade av detta o vill inte gö såna saker eller prata eller ha frågor när man ska spela. Ja ha försöka prata med några i paus o så men många vill inte ha såna frågor nä man e på en place för å spela. även när man spelar online o skriver i chatt så e de inte så intresserade för de vill spela då o det fattar ja. Nån i tråd säger att ja har dålig kvinnosyn men det ha ja inte o ja vill respektera att de e så o inte tränga på. o de e inte så många tjejer totalen.
o på IT support e inte heller många tjejer o inte så intresserade av gemensamma intresse i IT. för många har inte de där utan e bara där för o jobba o få pengar o inte alls vara intresserade av programmeringen. Men ja hoppas kunna börja jobba på stor o känd programmerings firm efter kommit in på tekniskhögskolan för de e ju status i de oxå.