Vill träffa nån, men inte Tinder
Håller med ovanstående, max en vecka om det är möjligt.
Håller med ovanstående, max en vecka om det är möjligt.
Kan tyvärr meddela att det mesta som är online och i appar är köttmarknad. Det finns bra personer där också men det är verkligen en nål i en höstack. Inte för att det är lättare irl, där träffar man färre personer men samtidigt större chans att det ska vara en bra person. Det går kanske lite på ett ut?
Håller faktiskt inte med. Jag hade absolut kunnat träffa nån som inte visar bild på sig. Jag är själv likadan, slipper det helst. Min erfarenhet är att det brukar gå väldigt bra på de dejterna sen när man väl ses.
Jag är medveten om att Helgon inte var en dejtingsajt och det är just därför den fungerade så bra. Dejtingsajterna som finns nu idag fungerar dessvärre inte. Jag är övertygad om att det förstör rätt mkt att ha regelrätta sajter och appar för dejting.
Helt rätt, en bild är ett måste. Minns att jag chattade med en kille på en dejtingapp, han var anonym efter ett tag ville han berätta en viktig sak innan vi träffas, ju att han var gift och hade tre barn men bla bla bl. Blockade honom och slutade med den dejtingsidan. Testade i det fysisk livet, finns få att att träffa och det händer jättesällan. Sedan har jag inte lust att gå på event för att söka.. Hellre ha kul och stänga av sökandet. juste på tal om ghoasting som TS nämnde, det händer även med folk man träffar irl.
Börjat nu på nätdejting men har inte alls stora förhoppningar om att hitta någon men gör mitt iaf.
Skulle aldrig ta kontakt med någon anonym för flera anledningar, t.ex. trygghet( vf ska man vara så anonym) dock finns psykopater och stalkers som är offentliga egentligen.
Men i bästa fall om personen är verkligen ärlig och inget fel kan utseendet gör att man inte vill träffas. Och då har man slösar sin och andras tid på chatt. Utseendet är inte allt men är ändå viktig och påverkar attraktionen.