• Anonym (Ung123)

Varför flörtar gifta män?

Jag var ute med några kompisar på en bar/nattklubb och då fick jag jättemycket ögonkontakt med en man i 35-40 års åldern. Han satt där med sin fru/sambo/flickvän? Och ett annat par.

Varför flirtar/tittar män som är upptagna på yngre tjejer? Jag är själv 23 år. Dessutom när hans kvinna sitter bredvid honom, flörtar han ändå. 

Varför är män så? 

• Svar på tråden Varför flörtar gifta män?
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Äckliga gubbslem) skrev 2024-07-17 11:10:55 följande:
    Sällan jag ser gifta kvinnor flirta med yngre män när deras man är bredvid.
    Ofta jag ser gifta män flirta med mig när frun är bredvid. 

Män är respektlösa och borde vara tacksamma att dom har en fru alls.
    Så äckliga gubbslem ska titta ner i golvet, hålla käften och vara tacksamma att någon vill ha dom? Haha

Du verkar vara en trevlig kvinna.. 
  • Anonym (Nej)

Nej män är inte så, några är så, inte män. 

eller ska jag kontra med att alla kvinnor är? fyll i valfritt? 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (F)

TS, du har ställt frågan fel. Det ska vara "varför flörtar män", och så ung du är så tror jag att du ändå vet svaret på den frågan.

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ladgerda) skrev 2024-07-17 16:15:42 följande:

Tackar som frågar ! Det är en relevant fråga. Varför engagera sig i idioti frågor ? Ska sluta med det nu. Orka ! 

Värt att notera är dock din möda att replikera på mina rader. Trampades det på en öm tå ? LoL
    Hej då ! Flört

Det är ingen större möda för mig att svara på ett enkelt inlägg. Men bra att veta att du är ok!
  • Anonym (Äckliga gubbslem)
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-07-17 12:42:48 följande:
    Så äckliga gubbslem ska titta ner i golvet, hålla käften och vara tacksamma att någon vill ha dom? Haha

Du verkar vara en trevlig kvinna.. 

AAah, när deras fru är med och dom ogenerat stirrar på en som att dom skulle vilja äta upp en. Då ska dom fan va tacksamma att dom ens har en kvinna. 

Jag hade inte legat med dom för alla pengar i världen. Det är inte kul och väldigt genant för både mig o frun när dom dreglar så. 

Gubbslem ska ge fan i att stirra.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Annie)

As finns såklart alltid, men du kan också inbilla dig. Jag har en tjejkompis som är sån. Hon är övertygad om att varenda man flörtar med henne. Det gör de inte, de bara existerar och är trevliga.

• Anonym (Den yngre)

För att dom lever i tråkiga äktenskap och vill ha lite uppmärksamhet.  Flörta tillbaka så tänker dom garanterat på dig  nästa gång frun släpper till.....

• Anonym (sweet dreams)
    Anonym (Ladgerda) skrev 2024-07-16 16:07:55 följande:

Ännu en man bakom äldre man / yngre kvinna temat. 

nej du ts man incel 50+ som vill skapa reaktioner i din ointressant värld, eller om du är man i ett dött äktenskap kanske ?  Vi yngre kvinnor ser er öht inte där ni, dinosaurier från 1800-talet sitter med era tanter. 

OM det där skulle inträffa så tror jag många kvinnor skulle släppa kopplet fritt på vovven. Man vill inte ta i honom med tång. Seså iväg och drägla med dig. Om nån annan vill ha dig kan hon ta dig. Många kvinnor skulle aldrig låta sig bli så förnedrade om mannen öppet visar uppskattning till en annan kvinna när man sitter jämte. Då kan det mycket väl vara kört  för honom. hans marknadsvärde hos den egna kvinnan skulle drastiskt sjunka och när den andra kvinnan märket det, hur intressant tror du han är då ? Så han ska nog tänka sig noga för vad han gör den där mannen. Annars står han mest troligt inför två scenarior 1. Den dräglande mannens fru tappar respekt och förtroende och han förlorar sin älskade fru. 2, 23-åringen är plötsligt iskall. 

Majoritet av skilsmässor tas på initiativ av kvinnan.

Äh, take a chill pill.

Vissa av oss är mer så att han får skaffa aptit var han vill, bara han äter hemma.

Sen vill jag klart inte att min man fånstirrar på andra kvinnor och beter sig obehagligt, men ibland kan jag själv peka ut någon vacker kvinna åt honom att kort vila ögonen på. 

Människor är vackra och fantastiska i alla sina former och jag vill inte bli blind för det och sluta ge komplimanger ibland (till både män och kvinnor) bara för att jag råkar vara gift.
Svar på tråden Varför flörtar gifta män?