• Anonym (Ung123)

Varför flörtar gifta män?

Jag var ute med några kompisar på en bar/nattklubb och då fick jag jättemycket ögonkontakt med en man i 35-40 års åldern. Han satt där med sin fru/sambo/flickvän? Och ett annat par.

Varför flirtar/tittar män som är upptagna på yngre tjejer? Jag är själv 23 år. Dessutom när hans kvinna sitter bredvid honom, flörtar han ändå. 

Varför är män så? 

• Svar på tråden Varför flörtar gifta män?
  • Anonym (H)

Kanske helt harmlöst? Du är lite väl kaxig när du tycks tro att all upptagna män är intresserade av 23-åringar. 

• Anonym (Enkelt)

Jag tror att dom flesta unga kvinnor gillar detta. Även om dom inte vill ha gubben så gillar dom att dom kan bräda äldre kvinnor gällande männen.

Dom vill inte ha gubbarna men dom gillar att dom tog uppmärksamheten från frugan. Det är ren bekräftelse.

• Anonym (Bret)
    Anonym (Ung123) skrev 2024-07-15 18:11:05 följande:
    Varför flörtar gifta män?

Jag var ute med några kompisar på en bar/nattklubb och då fick jag jättemycket ögonkontakt med en man i 35-40 års åldern. Han satt där med sin fru/sambo/flickvän? Och ett annat par.

Varför flirtar/tittar män som är upptagna på yngre tjejer? Jag är själv 23 år. Dessutom när hans kvinna sitter bredvid honom, flörtar han ändå. 

Varför är män så? 

Och?
    Inget fel på lite ögongodis.
    Du säger ju själv att du hade mycket ögonkontakt med killen?
  • Mandel

Hur vet du att han flirtade med dig?
    Han kanske såg något intressant bakom dig, du kanske hade fågelskit i håret, du kanske hade konstig frisyr/glasögon/make-up eller vad som som han reagerade på osv.
    Och varför satt du och spanade på honom  titt som tätt, så du märkte att han "flirtade" med dig? Han kanske bara undrade varför du stirrade på honom?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Bret) skrev 2024-07-16 09:44:24 följande:
    Och?
    Inget fel på lite ögongodis.
    Du säger ju själv att du hade mycket ögonkontakt med killen?
    En intressant fråga, som röjer TS oskyldiga och anspråkslösa funderingar, är varför hon fortsatte ha ögonkontakt med mannen?

Det enkla svaret är att hon någonstans gillade uppmärksamheten och bekräftelsen.
  • Meddelande borttaget
  • Ztiff2

Varför flörtar gifta kvinnor ? Varför gör kvinnor så ?
    Sluta göra det till en könsfråga.. 

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ladgerda) skrev 2024-07-16 16:07:55 följande:

Ännu en man bakom äldre man / yngre kvinna temat. 

nej du ts man incel 50+ som vill skapa reaktioner i din ointressant värld, eller om du är man i ett dött äktenskap kanske ?  Vi yngre kvinnor ser er öht inte där ni, dinosaurier från 1800-talet sitter med era tanter. 

OM det där skulle inträffa så tror jag många kvinnor skulle släppa kopplet fritt på vovven. Man vill inte ta i honom med tång. Seså iväg och drägla med dig. Om nån annan vill ha dig kan hon ta dig. Många kvinnor skulle aldrig låta sig bli så förnedrade om mannen öppet visar uppskattning till en annan kvinna när man sitter jämte. Då kan det mycket väl vara kört  för honom. hans marknadsvärde hos den egna kvinnan skulle drastiskt sjunka och när den andra kvinnan märket det, hur intressant tror du han är då ? Så han ska nog tänka sig noga för vad han gör den där mannen. Annars står han mest troligt inför två scenarior 1. Den dräglande mannens fru tappar respekt och förtroende och han förlorar sin älskade fru. 2, 23-åringen är plötsligt iskall. 

Majoritet av skilsmässor tas på initiativ av kvinnan.

Du blir så upprörd att du kallar folk för incels, dinosaurier, spekulerar i att personen har ett dött äktenskap, kallar män för hundar, kan inte få till stor bokstav i början på meningen och inte heller stava till dregla. Hur är det fatt?
  • Anonym (Äckliga gubbslem)
    Ztiff2 skrev 2024-07-16 19:30:23 följande:

Varför flörtar gifta kvinnor ? Varför gör kvinnor så ?
    Sluta göra det till en könsfråga.. 

Sällan jag ser gifta kvinnor flirta med yngre män när deras man är bredvid.
    Ofta jag ser gifta män flirta med mig när frun är bredvid. 

Män är respektlösa och borde vara tacksamma att dom har en fru alls.
Svar på tråden Varför flörtar gifta män?