Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!

Håller med. 

• Anonym (Jessica)
    Fiona M skrev 2024-07-23 10:16:09 följande:

Så länge personen haft sex frivilligt och inte gör det i självskadesyfte så förstår jag inte vad andra har med det att göra.
    Sluta sitta och jämföra sexerfarenhetwr om det stör dig.

Tror det finns många som gjort det med många inte ens vet / tänkt på att det är ett självskadebeteende. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (f) skrev 2024-07-23 15:25:59 följande:
    Allt hellre än någon som ser ner på de som njutit av sex, ja. Vi har bara ett liv.
    Du, bara för man haft det med fler så betyder det INTE att man njuter mer. Tvärtom enligt min erfarenhet iallafall! Kan inte ens tycka att det är skönt med någon jag inte har känslor för och då ska man låta bli att ligga runt. Detta försökte jag dock göra, efter en kille skrattade åt mig när jag bara hade legat med två. Hade ett långt förhållande i bagaget. Han trodde inte det. Så piff kom jag upp över 10 stycken sen. Men jag hade nu i efterhand hellre låtit bli för det gav mig absolut INGENTING.
  • Anonym (Jessica)

Men, osäker som man var i 20/årsåldern så blir det så! Hade aldrig gjort det idag. Sex är något FINT. 

• Anonym (Jessica)

Och den synen har jag alltid haft egentligen på det och tänker fortsätta med!

• Anonym (Jessica)
    Anonym (f) skrev 2024-07-23 16:54:16 följande:
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-23 15:32:12 följande:

Men, osäker som man var i 20/årsåldern så blir det så! Hade aldrig gjort det idag. Sex är något FINT. 

Så var har jag skrivit det?  Nej, precis. Sex är precis lika fint för mig om jag/någon legat med 2 eller 20 personer om alla inblandade ville ligga. Att du ångrar några ligg får stå för dig, kanske gör jag det också, kanske inte men det ändrar inte min åsikt. Man får ha en åsikt om hur man själv vill göra men att döma andra för att de VILL ha sex är löjligt.

Nej jag ångrar inget. Jag vet bara varför och hade inte gjort så idag. 

Dömer ingen heller. Men jag tycker inte om det. Hade lätt dissat en kille för det 

• Anonym (Jessica)
    Cartjan1 skrev 2024-07-23 17:08:51 följande:

Hmm, jag känner nog rent generellt att det verkar läggas alldeles för mycket fokus på antal sexpartners överhuvudtaget. Iallafall vad jag märker online vilket dock är en otroligt dålig måttstock men samtidigt tycker jag ändå att det kan säga något när fler och fler trådar dyker upp i olika forum om ämnet. Det får inte vara för många någon legat med eller så får det inte vara för få. Jag har så svårt att se hur det kan vara så viktigt och avgörande för många oavsett sida man står på. Antalet (högt eller lågt) säger i sig självt så fruktansvärt lite om en person och i slutändan har det ju inte med mig att göra vad andra människor gör eller har gjort innan de börjar dejta mig. Det väsentliga är ju hur vårt samliv är och utvecklas tänker jag iallafall. 

Sen kvittar det väl ändå för 90% är väl inte ärliga ändå om man ställer frågsn om antal. Antingen ska man höja antalet för att vara så kallat cool, eller sänka för man skäms. Varför. Inte bara svara ?jag vill inte prata om det? på frågan istället för att ljuga om det är så förbaskat jobbigt. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Orka bry sig) skrev 2024-07-23 17:30:18 följande:
    Jag dissar den som ens ställer frågan då den personen lägger vikt vid något som är helt ointressant att veta. Känner man ett behov av att ställa frågan så är man sällan kapabel att se personen bakom svaret utan ser endast svaret som ett kvitto på det ena eller det andra. Jag är inte min sexuella historia. 
    Det är ju inget man frågar direkt.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Orka bry sig) skrev 2024-07-23 19:20:35 följande:
    Hur får du veta om du inte frågar? Gissningslek? Tankeläsning?
    Skrev att man frågat ju inte direkt. På direkten. Förstår du nu?
  • Anonym (Jessica)

Vissa borde nog tänka en gång till innan de svarar. Löjligt  

Svar på tråden Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!