Att ha högt bodycount, att ha haft sex med många!
Håller med.
Håller med.
Så länge personen haft sex frivilligt och inte gör det i självskadesyfte så förstår jag inte vad andra har med det att göra.
Sluta sitta och jämföra sexerfarenhetwr om det stör dig.
Men, osäker som man var i 20/årsåldern så blir det så! Hade aldrig gjort det idag. Sex är något FINT.
Och den synen har jag alltid haft egentligen på det och tänker fortsätta med!
Men, osäker som man var i 20/årsåldern så blir det så! Hade aldrig gjort det idag. Sex är något FINT.
Nej jag ångrar inget. Jag vet bara varför och hade inte gjort så idag.
Dömer ingen heller. Men jag tycker inte om det. Hade lätt dissat en kille för det
Hmm, jag känner nog rent generellt att det verkar läggas alldeles för mycket fokus på antal sexpartners överhuvudtaget. Iallafall vad jag märker online vilket dock är en otroligt dålig måttstock men samtidigt tycker jag ändå att det kan säga något när fler och fler trådar dyker upp i olika forum om ämnet. Det får inte vara för många någon legat med eller så får det inte vara för få. Jag har så svårt att se hur det kan vara så viktigt och avgörande för många oavsett sida man står på. Antalet (högt eller lågt) säger i sig självt så fruktansvärt lite om en person och i slutändan har det ju inte med mig att göra vad andra människor gör eller har gjort innan de börjar dejta mig. Det väsentliga är ju hur vårt samliv är och utvecklas tänker jag iallafall.
Vissa borde nog tänka en gång till innan de svarar. Löjligt