• Jemp

Olydig

Lyft bort henne från kattungarna. 
    Testa att aktivera henne mer (lagom).
    Sen låter det i allmänhet som normala faser i en treårings liv, även om djuren såklart måste skyddas (och barnet hanteras).

• Jemp
    SwediShortSnout skrev 2024-07-24 21:16:52 följande:
    Ähh att det gått fort borde inte ha nått med det att göra. Vi har en egen dotter på gång vi älskar varandra. Dottern älskar att leka med oss båda och har mått superbra med oss tillsammans innan oxh gör det fortfarande. Om någon av oss är borta så frågas det och saknas. Sen som sagt har jag ju varit med sen lite innan hon fylde 2 så har ju varit där nästan halva hennes liv. Och att jag sa extradotter var mer för att ni skulle fatta lätt att det inte är min egna. 

Ja hon lyssna bra var söt och snäll, lite väl energisk men det tycker jag nog bara är positivt. Om det är att hon inte har utlopp för all energi kanske? Nej jag vet inte, vi har varit ute och lekt utforskat och haft det jättebra den första veckan här men nu kan man knappt göra nått då hon vägrar göra som man säger och får rigäla utbrott direkt.
    Ja alltså alla förändringar kan ju påverka barn. Både semester ger ändrade rutiner, ni har relativt nyligen flyttat ihop, hon ska bli storasyster, osv. Dessutom spenderar ni ju mer tid ihop under semestern vilket också gör att det kan kännas mer krävande. Barns utveckling är ju väldigt mycket mer än att lära sig lyda.
Svar på tråden Olydig