BF april 2025
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Det förstår jag, såklart! Mina barn är tillräckligt stora för att vara hemma själva en kortare stund, men jag hade ändå ångest när jag åkte in iom att man inte vet hur lång tid det tar. Men jag åkte in tidigt på morgonen, och det gick ganska snabbt!
Håller tummarna för er! Håll oss uppdaterade! ❤️
Rebecka 714
jag är ny här (iaf på många år 😅) men snubblade över ditt inlägg. Jag har BF 28/3 med tredje barnet, har en dotter på 16 och en son på 13 sedan tidigare och en bonusson på 12. Kul att se att man inte är ensam om att vara i övre spannet härinne 😬
Rebecka 714
jag är ny här (iaf på många år 😅) men snubblade över ditt inlägg. Jag har BF 28/3 med tredje barnet, har en dotter på 16 och en son på 13 sedan tidigare och en bonusson på 12. Kul att se att man inte är ensam om att vara i övre spannet härinne 😬
Tjena!
Tog ett graviditetstest i fredags och det blev positivt! Har en pojke sedan tidigare som nyss fyllt 1 år. När vi påbörjade syskonförsök köpte jag ägglossningsstickor för första gången i mitt liv, och tänk - det gick på första försöket! Jag har nojat något då min kropp varit i obalans efter en ganska intensiv träningsperiod och tillhörande viktnedgång, mensen uteblev under några månader. Men plötsligt kom strecket och då var det bara att tuta och köra, makalöst att det gick direkt! Enligt appens beräkningar bör lillasyskonet kika ut den 9/4.
Nu håller vi alla tummar och hoppas allt går som det ska! Jag är 34 år och har till 99% bestämt mig för att göra NIPT, oavsett hur siffrorna för kromosomavvikelse är.
Har ni börjat berätta för nära och kära? Vi kommer göra det vid nästa lämpliga tillfälle när de flesta familjemedlemmar är samlade 
Har ni börjat diskutera namn? Jag och mannen kommer inte överens om flicknamn. Han ratar mina 20 förslag, men har två namn som han verkligen vill ha. Han gillar några namn som jag tycker är okej också, men vill ju gilla mitt barns namn jättemycket, inte bara lite.
Jag har BF 28/3, trodde jag var en vecka längre in i grav men var på VUL i måndags för jag haft rätt ont och då flyttade hon tillbaka mig en vecka. Såg inget hjärtljud (bara antydan till) men sa att det var på gränsen till för tidigt att kunna se något där och då. Allt såg normalt ut och livmodern ?relativt stor? 😅 så det är antagligen växtvärk jag känt. Lite nojigare denna gång eftersom man inte är 25 längre, ska på UL vecka 13 och hoppas få se mer då.
har ni berättat för era barn än? 😀