• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-08-02 23:39:11 följande:

Inget särskilt. Träffat mamma, fikat lite och handlat. Hade tänkt åka ut till havet men värmeböljan har ersatts med regn och mulen himmel. Så fort solen tittar fram igen.

Känns ledsamt här. Vet inte varför, kanske för att de där månatliga dagarna börjar närma sig. Man känner sig lite ensam. Blir roligare om en dryg vecka med restaurangbesök på Liseberg och kattcafé igen. Blir nog en fin födelsedag det.

Det låter som ett purrfect firande och hoppas att katterna är riktigt suga på gos dagen till ära! 😻🥳
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2025-08-04 01:41:42 följande:
    Det låter som ett purrfect firande och hoppas att katterna är riktigt suga på gos dagen till ära! 😻🥳
    Sugna
  • Eurydike
    Bäddar ner mig i sängen och klappar inbjudande bredvid mig åt John Blund. Det finns plats för honom också 😴
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-08-03 18:16:16 följande:

Precis kommit in efter att ha varit ute hela dagen.

Härligt med frisk luft!
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2025-08-04 01:45:01 följande:
    Bäddar ner mig i sängen och klappar inbjudande bredvid mig åt John Blund. Det finns plats för honom också 😴
    Bästa personen man kan dela säng med, mr Sandman 🤩

Kollade Purrfects hemsida igår och de har bara nya katter nu, alla de små missar som vi fick träffa sist har blivit tingade.

Har mina ögon fästa på Noomi, en bedårande söt katthona på 12 år. En liten seniorkatt, hade varit perfekt ju. Vi får se vad hon tycker om mig när jag besöker henne snart. Det måste klicka, även mellan människor och katter. 

Och jag kommer att fortsätta skriva i tråden, du kan tumma ner hur mycket du vill LARS/PETER, det är inget som hindrar mig. 
  • Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Tagit det lugnt.

• Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-08-04 01:45:46 följande:
    Härligt med frisk luft!
    Ja, det är det😀
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-08-04 01:45:01 följande:
    Hoppas John Blund dök upp😀
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-08-04 02:53:45 följande:
    Bästa personen man kan dela säng med, mr Sandman 🤩

Kollade Purrfects hemsida igår och de har bara nya katter nu, alla de små missar som vi fick träffa sist har blivit tingade.

Har mina ögon fästa på Noomi, en bedårande söt katthona på 12 år. En liten seniorkatt, hade varit perfekt ju. Vi får se vad hon tycker om mig när jag besöker henne snart. Det måste klicka, även mellan människor och katter. 

Och jag kommer att fortsätta skriva i tråden, du kan tumma ner hur mycket du vill LARS/PETER, det är inget som hindrar mig. 
    Spännande med missen🐈
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag