• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-08-04 21:40:34 följande:
    Det gjorde han som tur var!🕺
    Härligt😀
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-08-04 21:02:19 följande:

Varit på pilates idag för första gången och helvete vad jag är klen i bålmuskulaturen.... 

Är nog ganska vanligt att det är så.
  • Anonym (Hm)

Haft ösregn trots att solen skinit, skumt väder.

• Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-08-05 17:58:11 följande:

Haft ösregn trots att solen skinit, skumt väder.

Då hoppas jag att du fick se en regnbåge! 🌈 
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-08-04 21:10:18 följande:
    Ja, och mindre ensamt när man kommer hem kanske. Vi får se först om hon gillar mig. Inte alls säkert att det så blir. 
    Spanade in Noomi nu och hon är en riktig sötnos med en seniorkatts härliga pondus! 😻
  • Anonym (Tjorven)

Jag separerat med min kille igår kväll🥹  

• Anonym (Längtar)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-08-07 16:17:59 följande:

Jag separerat med min kille igår kväll🥹  

*Kramar om* Uppbrott är aldrig roligt. Var ni sambos eller varsitt boende? Hur länge hade ni varit tillsammans? 

Även om det är jobbigt nu så kommer det att bli bättre ❤️
  • Anonym (Längtar)

Varit hos optikern för årliga kontrollen samt att jag ville ha nya bågar. Slutresultatet blev:

- synfältskontrollen bråkade på höger öga som vanligt (inget fel då jag missar olika punkter varje gång jag gör den)
    - något försämrad syn
    - hittade nya bågar, återgång till metallbågar efter ett år med plastbågar.
    - ny fotokromatisk färg, grå istället för brun då glasögonen är mörkblå.

• Mayjel
    Eurydike skrev 2025-08-05 01:00:24 följande:
    Du får testa att spela lite ointresserad och se vad som händer 😉 Men skämt åsido så är det svårt att inte dras till katter när de är så söta, mjuka och gosvänliga. Det hade varit lättare att lägga band på sig om de såg ut som kackerlackor eller något 😅

Idag åt jag långlunch med en kompis i grannstaden! Det var kantarellrisotto med spetskål, semitorkade tomater och getostkräm. Jag är osäker på om smakerna funkade ihop, men separat var de väldigt goda 😛 Regnet har kommit till mig nu och det smattrar mysigt utanför fönstret!
    Ja, så sant, hehe!

Det lät väldigt gott alltihop, kanske att getosten inte riktigt passar in rent smakmässigt. Men det andra lätt supergott! 
    Eurydike skrev 2025-08-06 22:04:16 följande:
    Spanade in Noomi nu och hon är en riktig sötnos med en seniorkatts härliga pondus! 😻
    Visst är hon, en riktig liten lejoninna. Tänker att hon kanske också är en lugn katt som inte har lika mycket bus och klös i sig som de yngre. Sånt uppskattar ju jag, lugn och ro. 

• Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-08-06 22:01:22 följande:
    Då hoppas jag att du fick se en regnbåge! 🌈 
    Det fick jag😂🌈
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag