Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Det blev en härlig promenad i det fina vårvädret, livsandarna vaknar till liv efter den långa vintern.

• Anonym (Hm)

Lite kyligt men det har varit en bra dag.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-05-21 06:47:02 följande:

Var och såg Sverige mot Canada igår, hockey-VM. Tyvärr blev inte matchen så bra och spännande som jag hoppats. För mycket slarv. Bådar inte gott inför slutspelet nu.

Nä, det gick ju inte så som man hade hoppats. Nåja, ett brons i alla fall.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-05-27 15:44:27 följande:

Sitter på balkongen och solar min bleka kropp

Härligt efter en lång vinter. 
  • Anonym (Hm)

Surfar runt på nätet, nyheter, sport och lite FL:

• Anonym (Hm)

Ute hela gagen idag, promenad m.m.

• Anonym (Hm)

Äntligen sommar, varit ute hela dagen.

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-06-02 20:15:25 följande:
    Är det varmt där du bor? Här har det varit alltför kallt, iallafall för att bada, så det blev till att bära strandkläder och plaska omkring lite med fötterna i saltvattnet förut, lite trist det 🙁

Var på Hemköp efter vistelsen vid havet och fick syn på en Nocco med en ny smak av pomelo, en frukt som jag älskar, men köpte den inte. Vet ju hur man blir med en kropp laddad på koffein. Alla sinnesstämningar förstärks och då i synnerhet oro, ångest och ilska. 

Är glad att man lyckades motstå sin första impuls där och då. Men de ska då alltid fresta en med något, de där butikerna. Om inte med koffein så nåt annat hälsovådligt, likt godis och chips. Det är jobbigt att leva hälsosamt enbart. 
    Igår var det riktigt varmt och skönt, strålande sommarsol hela dagen. Men bada det hade nog varit för kallt i vattnet.

Man behöver unna sig ibland.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag