• Anonym (Hon)

Hur slutar jag uppleva dem små?

Det här är ingen trolltråd och den handlar inte heller om att trycka till någon etc, utan jag blir bara så frustrerad på mig själv.

Fram till skilsmässan för två år sen var han den enda jag haft sex med, enda jag öht sett naken irl i vuxen ålder. Jag fattade väl att han inte var liten, men exakt hur stor han var börjar jag inse nu efter några andra... som samtliga haft bilden av sig själva som välutrustade, men jag har varje gång blivit snopen, för jag håller verkligen inte med...

Känner någon igen sig? Jag vill inte känna mig rent krasst besviken över vad jag inser är en helt normal storlek och jag vet ju att stor definitivt inte är samma sak som bra sex... men min första tanke är verkligen att de är små...

• Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?
  • Anonym (Belle)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-07 10:51:43 följande:
    Nu har du nog läst in och tolkat.

Kan inte finns ett ord om att hon inte känner något men att hon tycker att dom är små.

Det var inlägget jag svarade på där hon skrev att hon inte kände så mycket. 

Det är ingen som hindrar dig eller TS eller någon annan från att bara träffa killar med större. Jag är kvinna och har faktiskt ingen kuk alls så som du säkert förstår påverkar det inte mig så mycket :) Men hon skrev ju att hon vill kunna träffa killar med normalstor också. Kånner man inte speciellt mycket alls med någon som har normalstor är kanske inte allt helt som det ska och då kanske det är bra att prata med en gynekolog istället för en massa swingers på Familjeliv.

Förresten är det aldrig fel att göra knipövningar oavsett hur man är där nere. 

• Anonym (Eva)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-07 12:18:33 följande:

Det var inlägget jag svarade på där hon skrev att hon inte kände så mycket. 

Det är ingen som hindrar dig eller TS eller någon annan från att bara träffa killar med större. Jag är kvinna och har faktiskt ingen kuk alls så som du säkert förstår påverkar det inte mig så mycket :) Men hon skrev ju att hon vill kunna träffa killar med normalstor också. Kånner man inte speciellt mycket alls med någon som har normalstor är kanske inte allt helt som det ska och då kanske det är bra att prata med en gynekolog istället för en massa swingers på Familjeliv.

Förresten är det aldrig fel att göra knipövningar oavsett hur man är där nere. 

Nu tolkar du med vilda fantasier igen. Att inte känna så mycket är inte samma sak som att inte känna alls. 

Det var då ett jävla tjat om knipövningar. Kan garantera dig att jag känner en lite rackare men jag känner mer när jag har sex med en stor och det kan inte all världens knipövningar ändra på och i övrigt har jag nog starkare muskler i underlivet än de flesta då jag övar flitigt med yoni ägg,  gaishakulor och liknande. 

Min erfarenhet är den att har man vant sig vid känslan av modell större så kommer det alltid att finnas en saknad vid sex med modell mindre. Min erfarenhet som jag delar med fler vänninor. 

Självklart skall hon tala med sin gynekolog men med störst sannolikhet het är det inte där skon klämmer utan att hon helt enkelt saknar den känsla hon är van vid vid omslutande sex.
  • Anonym (Trodde jag var "normal")
    Anonym (M) skrev 2024-08-07 08:31:43 följande:

Sen får du tänka att en kuk kan vara stor i olika bemärkelser. En man med 17-18 cm t ex är välutrustad sett till att det finns väldigt många män som har mindre kuk än så. Däremot kan den förstås upplevas som mindre jämfört med en mycket större kuk. Ungefär som ett par stora bröst förstås upplevs som mindre om du jämför dem med ett par gigantiska tuttar.

Hehe, härligt att höra!
    (Förlåt, men den här tråden är väl redan helt oseriös?)
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Trodde jag var "normal") skrev 2024-08-07 12:39:00 följande:
    Hehe, härligt att höra!
    (Förlåt, men den här tråden är väl redan helt oseriös?)
    Nej den är inte oseriös.
  • Anonym (Greta)

Jag "lånade ut" min sambo till en tjejkompis som ville prova på nån med riktigt stor. Den största hon provat innan min sambo var en kille i de övre regionerna av normalspannet. 
    Hon tyckte att det var skönt och häftigt men verkligen inget hon skulle vilja ha jämt. Hon gillar mer känslan av en medel till stor innom normalspannet. 
    Frågade även min sambo om hon var trängre än vad jag är. Han sa att det var väldigt lika eller att jag var något pyttelite trängre. Varken han eller jag skulle ha några problem med att svara ärligt på en sådan fråga. 
    Folk tycker olika helt enkelt! En del gillar känslan av en väldigt stor eller att man visuellt går igång på en stor. Ofta handlar det inte om man är trång eller inte. Det är vilken känsla man gillar.
    Har en annan kompis vars optimala storlek är precis "normalstorlek". 

• Anonym (Örjan)
    Anonym (Greta) skrev 2024-08-07 13:39:11 följande:

Jag "lånade ut" min sambo till en tjejkompis som ville prova på nån med riktigt stor. Den största hon provat innan min sambo var en kille i de övre regionerna av normalspannet. 
    Hon tyckte att det var skönt och häftigt men verkligen inget hon skulle vilja ha jämt. Hon gillar mer känslan av en medel till stor innom normalspannet. 
    Frågade även min sambo om hon var trängre än vad jag är. Han sa att det var väldigt lika eller att jag var något pyttelite trängre. Varken han eller jag skulle ha några problem med att svara ärligt på en sådan fråga. 
    Folk tycker olika helt enkelt! En del gillar känslan av en väldigt stor eller att man visuellt går igång på en stor. Ofta handlar det inte om man är trång eller inte. Det är vilken känsla man gillar.
    Har en annan kompis vars optimala storlek är precis "normalstorlek". 

Vill lägga mitt manliga perspektiv på detta.

Har genom åren träffat rätt många kvinnor där vissa inte direkt sagt det rakt ut men där kroppspråk och liknande signalerar att dom tycker att jag har en för lite även om den ligger i den övre delen av vad som kan betraktas som normalt med ca 16 - 17 cm beroende på dagsform och hur upphetsad man är. 

Kan ur mitt perspektiv inte hitta det minsta samband mellan kvinnor som önskar större och att dom på något sätt skulle vara slapp, snarare tvärtom så har vissa som mer eller mindre tydligt visat att dom önskar större haft väldigt omslutande och kramade vaginor vid samlag. Mins speciellt en kvinna jag träffade under ett mindre Gangbang, hon kramade om min penis som en mamba och var helt enkelt makalöst skön. Gick dock inte att ta miste på hur hon njöt när killen med en större penis trängde in. 

Kvinnor som män har olika önskemål och preferenser men att koppla dessa önskemål till att inte gjort knipövningar känns för mig som rejält tramsigt. 

Jag är helt nöjd med att ha en storlek som tillfredställer den absoluta majoriteten av kvinnorna och har inte det minsta problem med att det finns kvinnor som önskar större.
  • Anonym (Belle)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-07 13:56:56 följande:
    Vill lägga mitt manliga perspektiv på detta.

Har genom åren träffat rätt många kvinnor där vissa inte direkt sagt det rakt ut men där kroppspråk och liknande signalerar att dom tycker att jag har en för lite även om den ligger i den övre delen av vad som kan betraktas som normalt med ca 16 - 17 cm beroende på dagsform och hur upphetsad man är. 

Kan ur mitt perspektiv inte hitta det minsta samband mellan kvinnor som önskar större och att dom på något sätt skulle vara slapp, snarare tvärtom så har vissa som mer eller mindre tydligt visat att dom önskar större haft väldigt omslutande och kramade vaginor vid samlag. Mins speciellt en kvinna jag träffade under ett mindre Gangbang, hon kramade om min penis som en mamba och var helt enkelt makalöst skön. Gick dock inte att ta miste på hur hon njöt när killen med en större penis trängde in. 

Kvinnor som män har olika önskemål och preferenser men att koppla dessa önskemål till att inte gjort knipövningar känns för mig som rejält tramsigt. 

Jag är helt nöjd med att ha en storlek som tillfredställer den absoluta majoriteten av kvinnorna och har inte det minsta problem med att det finns kvinnor som önskar större.
    Klart att en man tycker det är tramsigt med knipövningar..

Återigen för er som har svårt med läsförståelsen. Det är en sak att föredra större. Och en annan sak att inte känna eller knappt känna nånting när man har sex med en person med normalstor eller till och med över medel. Då är det antagligen något man kan få hjälp med genom antingen knipövningar eller operation. Vi är normalt inte skapta så att vi bara kan känna något när nån har den storleken som TS man har. Säger det en gång till, det är en annan sak att föredra den storleken. 
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-07 19:07:52 följande:

Återigen för er som har svårt med läsförståelsen. Det är en sak att föredra större. Och en annan sak att inte känna eller knappt känna nånting när man har sex med en person med normalstor eller till och med över medel. Då är det antagligen något man kan få hjälp med genom antingen knipövningar eller operation. Vi är normalt inte skapta så att vi bara kan känna något när nån har den storleken som TS man har. Säger det en gång till, det är en annan sak att föredra den storleken. 
    Som jag sa så var det första gångerna jag tyckte det knappt kändes, för jag var van vid annat... men det är även det visuella som är ett problem...
  • Anonym (Örjan)

Nu undrar jag vem i helvete det är som har problem med läsförståelsen.

Skrev inte att det är tramsigt med knipövningar utan att det är tramsigt att dra slutsatsen att man föredrar större för att man inte gjort knipövningar.
  • Anonym (BBW)

Hur kom du till slutsatsen att han tycker att det är tramsigt med knipövningar. 

Håller dock med honom till 100% att det är rent trams att dra slutsatsen att man föredrar modell större för att man fuskat med knipövningarna.
Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?