Anonym (Greta) skrev 2024-08-07 13:39:11 följande:
Jag "lånade ut" min sambo till en tjejkompis som ville prova på nån med riktigt stor. Den största hon provat innan min sambo var en kille i de övre regionerna av normalspannet.
Hon tyckte att det var skönt och häftigt men verkligen inget hon skulle vilja ha jämt. Hon gillar mer känslan av en medel till stor innom normalspannet.
Frågade även min sambo om hon var trängre än vad jag är. Han sa att det var väldigt lika eller att jag var något pyttelite trängre. Varken han eller jag skulle ha några problem med att svara ärligt på en sådan fråga.
Folk tycker olika helt enkelt! En del gillar känslan av en väldigt stor eller att man visuellt går igång på en stor. Ofta handlar det inte om man är trång eller inte. Det är vilken känsla man gillar.
Har en annan kompis vars optimala storlek är precis "normalstorlek".
Vill lägga mitt manliga perspektiv på detta.
Har genom åren träffat rätt många kvinnor där vissa inte direkt sagt det rakt ut men där kroppspråk och liknande signalerar att dom tycker att jag har en för lite även om den ligger i den övre delen av vad som kan betraktas som normalt med ca 16 - 17 cm beroende på dagsform och hur upphetsad man är.
Kan ur mitt perspektiv inte hitta det minsta samband mellan kvinnor som önskar större och att dom på något sätt skulle vara slapp, snarare tvärtom så har vissa som mer eller mindre tydligt visat att dom önskar större haft väldigt omslutande och kramade vaginor vid samlag. Mins speciellt en kvinna jag träffade under ett mindre Gangbang, hon kramade om min penis som en mamba och var helt enkelt makalöst skön. Gick dock inte att ta miste på hur hon njöt när killen med en större penis trängde in.
Kvinnor som män har olika önskemål och preferenser men att koppla dessa önskemål till att inte gjort knipövningar känns för mig som rejält tramsigt.
Jag är helt nöjd med att ha en storlek som tillfredställer den absoluta majoriteten av kvinnorna och har inte det minsta problem med att det finns kvinnor som önskar större.