• Anonym (Hon)

Hur slutar jag uppleva dem små?

Det här är ingen trolltråd och den handlar inte heller om att trycka till någon etc, utan jag blir bara så frustrerad på mig själv.

Fram till skilsmässan för två år sen var han den enda jag haft sex med, enda jag öht sett naken irl i vuxen ålder. Jag fattade väl att han inte var liten, men exakt hur stor han var börjar jag inse nu efter några andra... som samtliga haft bilden av sig själva som välutrustade, men jag har varje gång blivit snopen, för jag håller verkligen inte med...

Känner någon igen sig? Jag vill inte känna mig rent krasst besviken över vad jag inser är en helt normal storlek och jag vet ju att stor definitivt inte är samma sak som bra sex... men min första tanke är verkligen att de är små...

• Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?
  • Anonym (Hon)

Och jag behöver ingen "reality check", jag vet hur det ser ut statistiskt.

• Anonym (Lady Sonia)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-06 11:57:08 följande:
    För att jag verkligen tycker om mannen jag är med nu... jag vill känna mig helt nöjd med honom, men det går inte... 
    Vill absolut inte vara elak men min erfarenhet är att du aldrig kommer att bli helt nöjd.

I vilken mån du kan låta andra egenskaper kompensera för att du inte är nöjd med storleken är något som bara du kan avgöra.

Måste tyvärr säga att jag har vid två tillfällen försökt ha relationer med pojkvänner där jag inte var nöjd med storleken, känslan och det visuella vid sex. Trodde att kärleken skulle räcka och att känslan av att den är för liten skulle försvinna med tiden, det gjorde det inte. Självklart är det mina erfarenheter och säger absolut inte att inte du kan få en annan känsla med tiden men måste tyvärr säga att det tror jag inte.
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Trodde jag var "normal") skrev 2024-08-06 11:57:28 följande:

Har alltid trott att mina 17 cm var heelt normalt, men enl. länk ovan har jag alltså en större?😊 fånigt, jag känner mig lite stolt över det... (är 44 år, gift sedan länge, jag borde inte bry mig)

Nu är det skoj om du känner dig nöjd och stolt men kan tyvärr inte se vad dina mått har med TS fundering att göra.

I övrigt så är allt mellan 12 till 18 cm i min värld helt normalt även om 17 cm är över medellängd. 
  • Anonym (Olika size)

Nu är du ju i ett förhållande som jag förstår? Annars kanske ett sätt skulle vara att en period ha sex med män som har väldigt små, tex åka till ett asiatiskt land där genomsnittet är 10-11 cm?

Fast nja.. , det är ju inte schysst mot de männen, såvida du inte I FÖRVÄG säger att du bara vill ha tillfälligt sex, inte ett förhållande. Många män skulle nog glatt nappa ändå, så är män.

Annars, mer realistiskt, om du är i ett förhållande, köp dildos som är mini o alltså mycket mindre än din nya killes. Onanera m dom o  "vänj dig" med dom, då kommer hans kännas större o se större ut sen.

Men som vissa säger, du kommer ju aldrig helt kunna glömma den stora kuken. Men just nu är din nya killes kuk bara "den lilla". För du jämför bara med enda kuk, den stora kuken.  Du behöver se några ännu mindre än nya killens. Tex små dildosar  (finns säker även porr med "small dicks" oxå). I jämförelse då, Då blir hans åtminstone "mittemellan" istället för din hjärna. Så funkar hjärnan: "jämför, jämför, jämför" olika, inte bara mot en enda!

• Anonym (Belle)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-06 10:25:21 följande:
    Både och, men känslan har jag vant mig vid... 21 cm, omkrets minns jag inte, men nådde inte runt med handen. Var precis i början av förhållandet vi mätte, så är många år sen.

Du skriver att du inte visste att han har stor men du måste väl veta ungefär vad medel är.. eftersom du på riktigt håller på och mäter tillsammans med honom så lär du väl ha kollat upp vad som är medel också. 

Vet inte vad jag ska säga.. Min nuvarande (som jag väntar mitt andra gemensamma barn med och har varit tillsammans med i många år) har 20 cm men skulle det ta slut mellan oss skulle det inte vara ett krav att nästa jag träffar har samma storlek. Jag var tillsammans med en kille förut ganska länge som hade 19 cm och träffade flera med mindre efter honom, det var inga problem.

De flesta brukar kunna träffa män med olika storlek utan att det blir några större problem , vet flera tjejkompisar som har varit tillsammans med killar med både mindre och större (ja nära vänner pratar om sånt ibland).

Vet inte riktigt vad du vill höra .. Du får väl antingen bara träffa killar med stor eller träffa killar med mindre och acceptera att det inte känns lika mycket .. eller göra knipövningar eller en slidförsnävning. 

• Anonym (Belle)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-06 10:22:16 följande:
    Första gångerna efter honom tyckte jag inte det kändes speciellt mycket alls nej, men sen vande jag mig väl...
    Alla har ju rätt att ha preferenser så jag säger inte att det är fel om du bara skulle vilja träffa killar med större. Men om man knappt känner nått utom om killen har så grov så att man inte får runt fingrarna kanske det är något man borde kolla upp. Förlossningsskada som inte läkt ordentligt kanske , då kan man få hjälp med operation. Eller så kan det helt enkelt vara så att man behöver göra knipövningar. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-07 02:00:28 följande:
    Alla har ju rätt att ha preferenser så jag säger inte att det är fel om du bara skulle vilja träffa killar med större. Men om man knappt känner nått utom om killen har så grov så att man inte får runt fingrarna kanske det är något man borde kolla upp. Förlossningsskada som inte läkt ordentligt kanske , då kan man få hjälp med operation. Eller så kan det helt enkelt vara så att man behöver göra knipövningar. 
    Oj där kom FL-klassikern att man behöver göra knipövningar när man gillar män med utrustning modell större. Skall jag göra knipövningar med ögonen och händerna också så att utrustning modell medel eller mindre blir visuellt mer tilltalande och känns stora och sköna när man smeker och runkar dom. Tar tacksamt emot tips på hur jag skall göra dessa knipövningar. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Olika size) skrev 2024-08-07 00:46:47 följande:

Nu är du ju i ett förhållande som jag förstår? Annars kanske ett sätt skulle vara att en period ha sex med män som har väldigt små, tex åka till ett asiatiskt land där genomsnittet är 10-11 cm?

Fast nja.. , det är ju inte schysst mot de männen, såvida du inte I FÖRVÄG säger att du bara vill ha tillfälligt sex, inte ett förhållande. Många män skulle nog glatt nappa ändå, så är män.

Annars, mer realistiskt, om du är i ett förhållande, köp dildos som är mini o alltså mycket mindre än din nya killes. Onanera m dom o  "vänj dig" med dom, då kommer hans kännas större o se större ut sen.

Men som vissa säger, du kommer ju aldrig helt kunna glömma den stora kuken. Men just nu är din nya killes kuk bara "den lilla". För du jämför bara med enda kuk, den stora kuken.  Du behöver se några ännu mindre än nya killens. Tex små dildosar  (finns säker även porr med "small dicks" oxå). I jämförelse då, Då blir hans åtminstone "mittemellan" istället för din hjärna. Så funkar hjärnan: "jämför, jämför, jämför" olika, inte bara mot en enda!

Detta var ju faktiskt hysteriskt roligt.
    Som nogon skrev i en liknande tråd. 

Är man van vid en Bentley är det inte så kul att tvingas åka i en KIA och jag mycket tveksam till att det blir roligare att åka KIA bara för att man gör någon form av exponeringsterapi med att åka Toyota Aygo eller titta på filmer med Toyota Aygos. 
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-07 01:22:41 följande:

Du skriver att du inte visste att han har stor men du måste väl veta ungefär vad medel är.. eftersom du på riktigt håller på och mäter tillsammans med honom så lär du väl ha kollat upp vad som är medel också. 

Vet inte vad jag ska säga.. Min nuvarande (som jag väntar mitt andra gemensamma barn med och har varit tillsammans med i många år) har 20 cm men skulle det ta slut mellan oss skulle det inte vara ett krav att nästa jag träffar har samma storlek. Jag var tillsammans med en kille förut ganska länge som hade 19 cm och träffade flera med mindre efter honom, det var inga problem.

De flesta brukar kunna träffa män med olika storlek utan att det blir några större problem , vet flera tjejkompisar som har varit tillsammans med killar med både mindre och större (ja nära vänner pratar om sånt ibland).

Vet inte riktigt vad du vill höra .. Du får väl antingen bara träffa killar med stor eller träffa killar med mindre och acceptera att det inte känns lika mycket .. eller göra knipövningar eller en slidförsnävning. 

Det är en sak att veta i teorin, en annan att uppleva det i praktiken. Några cm hit och dit lät inte som att det skulle göra någon skillnad, men det gör de tydligen för mig.
  • EmmaU79

Jag har verkligen blivit en Size Queen senaste månaderna.

Detta efter att jag började träffa min yngre granne, han tredje ben är 26 cm långt och grov.

Jag hade aldrig sett nåt liknande så det var skräckblandad förtjusning först och hade säkerligen kunnat blivit en lite annan upplevelse om jag 1: Inte varit salongsberusad och 2: Om han inte varit så otroligt bra. 

Han får mig så bekväm och så våt, han tar det alltid lugnt i början och hanterar mig ömt. Har sagt flera gånger till han att han förstört mitt övriga dejtingliv. Dels behöver jag numera träffa någon med likvärdig utrustning och som samtidigt vet exakt hur han ska hantera den.

Det är det enda jag ser som kan få en att tänka om, att träffa någon välutrustad som inte är öm och varsam.

Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?