Få ut kontanter?
Jag är i behov av kontanter. Speciellt i mindre valörer som 20-sedlar. Det är ju inte bankerna grej längre och därför undrar jag hur jag borde göra.
OBS, jag håller inte på med något som är olagligt.
Jag är i behov av kontanter. Speciellt i mindre valörer som 20-sedlar. Det är ju inte bankerna grej längre och därför undrar jag hur jag borde göra.
Bankomat? Och sen får du gå och köpa något litet och få växel
Många butiker går även med på att ta ut ett högre belopp och ge tillbaka kontanter
Prata med din bank så fixar dom det. Dom kommer att ställa frågor, men eftersom det inte är något olagligt så spelar väl det ingen roll.
Jag har aldrig sett någon Bankomat som det går i senaste 15 åren (innan kollade jag inte).
I butiker kan man ta ut större och växla ner men inte alla tillåter det
Kan vara en engångsgej men fick ut bla en 20-lapp så sent som förra vecka på en svensk bankomat vid litt jobb.
Kan vara en engångsgej men fick ut bla en 20-lapp så sent som förra vecka på en svensk bankomat vid litt jobb.