• Goneril

Få ut kontanter?

Bankomater laddar med 100- 200 och 500-sedlar. 20-lappar kan man få hjälp med i livsmedelsaffärerna. Att någon har fått ut en 20-lapp ur en bankomat är osannolikt. Vilken stad rör det sig om? Bankföreningen anger de ovan angivna valörerna.

• Goneril
    EpicF skrev 2024-08-29 11:08:15 följande:
    Den staden jag jobbar i, utanför mitt jobb. Och nej, jag har ingen redovisningsplikt för dig och behöver inte redovisa var jag jobbar. 
    Det behöver du inte ange, det är ändå ingen sanningshalt i det du påstår. 
  • Goneril
    EpicF skrev 2024-08-30 10:52:33 följande:
    Vi lever i ett fritt land där folk får tycka vad de vill. Jag och flera vet vad som är sant och vad vi har upplevt. Du behöver dock inte tro på någonting. 
    Visst är det fint att vi fritt kan ge uttryck för våra åsikter; det är ju vitsen med forum av detta slag. Dock får man vara lite försiktig med oomtvistade fakta; då får man räkna med påhopp om man hittar på  - och påhopp har du fått i den tråden, åtskilliga.                                                                                                                                                     Världen är ond och människor elaka, många hade till exempel starka åsikter om ditt "examenia" inlägg, januari 2023, där du försökte hävda att det så det heter, examen i plural, i stället för det korrekta "examina". Debatten blev rent surrealistisk och så småningom kröp du till korset. Nåväl, hoppas nu att du slipper påhopp inder helgen utan kan umgås med snälla människor. Det kan du behöva.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Få ut kontanter?