• Anonym (Flippin it!)

Män: Är det här en perfekt 10poängare?

Jag vänder på en liknande existerande tråd. Undrar vad män anser är en perfektvä tiopoängare. Jag gillar rörliga bilder, då de ger en rättvisare bild (ha) så kort klipp istället för foto:

youtube.com/shorts/vc6gTIeYEtY
  • Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?
  • Anonym (Nope)

Tänder inte på tonårsutseende, så nej!

• Anonym (Flippin it!)
    Anonym (Hasse) skrev 2024-08-08 20:52:53 följande:

Hon ser ut som en 15 åring. Inget jag gillar. Inte heller sexig ens när jag var 15 själv 

Anonym (Nix.) skrev 2024-08-08 20:53:28 följande:

Hon både ser ut och beter sig som en tonåring. Det är verkligen inte min typ av kvinna.

Dafuq? Helt andra svar än jag förväntade mig! Ja, men det här blev ju rätt intressant ändå även om det var oväntat!
  • Anonym (y)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-08 20:56:24 följande:
    Oj. Inte vad jag förväntade mig.
    Pixxel skrev 2024-08-08 20:49:03 följande:

Hon är typ en femma.

En 5:a? Verkligen? Hon ser ut som jag hade velat se ut (eller ja ibland, har en förebild till som har en lite annan look), jag är 32 men hon ser ungdomligare och snyggare ut än mig.
    Den där tjejen har typ tio lager smink och säkert lika många filter. Prova att ha detsamma samt placera dig själv i en smickrande ljussättning så kommer även du att se lika barnslig ut. 

Jag har sett henne osminkad och utan peruk, filter, lösögonfransar och övrigt fejk. Tjejen ser ganska alldaglig ut. Naturligt mörkt hår med bruna ögon, lite fräknar och ganska bred näsrygg. Inte ful på nåt sätt men inget anmärkningsvärt heller. 
  • Anonym (Man5)

Kan någon lägga ut en bild på henne? 

• Anonym (Flippin it!)
    Anonym (y) skrev 2024-08-08 21:09:33 följande:
    Den där tjejen har typ tio lager smink och säkert lika många filter. Prova att ha detsamma samt placera dig själv i en smickrande ljussättning så kommer även du att se lika barnslig ut. 

Jag har sett henne osminkad och utan peruk, filter, lösögonfransar och övrigt fejk. Tjejen ser ganska alldaglig ut. Naturligt mörkt hår med bruna ögon, lite fräknar och ganska bred näsrygg. Inte ful på nåt sätt men inget anmärkningsvärt heller. 
    Jag kan inte få till sminket sådär (men är nog övningsbart), men finns ju inget filter för verkligheten tyvärr.

Lösögonfransar brukar jag tappa, De kan sitta på kinden utan att jag märker det. 
  • Anonym (y)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-08 21:24:12 följande:
    Jag kan inte få till sminket sådär (men är nog övningsbart), men finns ju inget filter för verkligheten tyvärr.

Lösögonfransar brukar jag tappa, De kan sitta på kinden utan att jag märker det. 
    Nej, inte i verkliga livet men på film däremot. Det är ju genom olika videor vi ser denna kvinna och inte i verklighetens dagsljus utan skyddande smink och andra yttre manipulationer i skönhetsväg.
  • Anonym (Flippin it!)
    Anonym (y) skrev 2024-08-08 21:27:09 följande:
    Nej, inte i verkliga livet men på film däremot. Det är ju genom olika videor vi ser denna kvinna och inte i verklighetens dagsljus utan skyddande smink och andra yttre manipulationer i skönhetsväg.
    Video ger mycket bättre "bild" av hur någon ser ut än foto tycker jag. Jag är mycket mer bekväm med att filma än att fota mig själv. jag tycker att jag ser bättre ut på film än foto. Visst man har ju vinklar, ljus osv. på film med men man kan inte dölja alls på samma sätt om man är fet tex.   
  • Anonym (Flippin it!)

Ok. Cherry Crush var inte en tia då. Nu blev jag konfys. Jag får ta min andra inspirationskälla då, här syns figur tydligt, i bikini. Är det här en tiopoängare då?

youtube.com/shorts/1em3uAX2SBM

Ok innan ni säger att hon ser ut som 15, hon är 28. Så ingen tonåring hon heller.

• Anonym (M.K.)

Två tofsar och två typ bollar som sitter fast utanpå bröstkorgen...?!

Hur mår du, om du sitter och tittar på sådant här och har det som din inspirationskälla? 

• Anonym

Hon var helt vidrig. Inte ens med på skalan.

Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?