• Anonym (Flippin it!)

Män: Är det här en perfekt 10poängare?

Jag vänder på en liknande existerande tråd. Undrar vad män anser är en perfektvä tiopoängare. Jag gillar rörliga bilder, då de ger en rättvisare bild (ha) så kort klipp istället för foto:

youtube.com/shorts/vc6gTIeYEtY
  • Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?
  • Anonym (Flippin it!)
    Anonym (Möla) skrev 2024-08-09 00:29:17 följande:

Hon såg smart ut 🤣 Not. Det där barnlika idealet med fejkad kropp också, huga.

Barnlik? vad är det som är barnlikt? För att hon inte är tjock då eller? Cherry har en väldigt fin timglasfigur och Scarlet har en väldigt kvinnlig, vältränad, rätt muskulös figur...ingen av dem har en barnkropp ffs. 
  • Anonym (M.K.)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-09 00:06:13 följande:
    Mycket, mycket bättre än vad det verkar. Jag mår oförskämt bra och är väldigt lycklig. Så du behöver inte oroa dig. Så hon är inte snygg alls?
    Anonym skrev 2024-08-08 23:48:46 följande:

Hon var helt vidrig. Inte ens med på skalan.

Oj, herrejäklar! Jag tycker hon är skitsnygg.Nej, jag är (enligt psykiatriker, men jag håller med och tar det som en komplimang) känslomässigt och mentalt som en 15åring, en smart vältalig 15åring med stort vokabulär men ändå en 15åring. Så jag har inte växt ifrån att vilja se ut så där nej.

Det här var intressanta svar grabbar och gubbar! Inte alls som jag trodde. Så även om ni kanske tycker jag är en idiot vill jag ändå tacka för era svar och deltagande, det är givande. Hoppas på fler svar och fortsatt diskussion!

De flesta män är inte intresserade av tjejer som beter sig och ser ut som om de är 15... I alla fall inte de som är fullt normala och har rent mjöl i påsen! 

Längre ner skrev du att du har en man, som du vill ska tycka att du är gullig. Har ni ett jämställt förhållande, när det gäller beslut, ansvar, ekonomi, osv? Det är en förutsättning för mig och de flesta andra män. 

• Tom Araya

Nej, ingen tia. Kanske hade jag givit 7-8 när jag var 15-17, men nu när jag passerat 50 ser jag ingen attraktion alls i detta, även om hon är söt och fin på många sätt.

• ClumsySmurf
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-08 20:11:54 följande:
    Män: Är det här en perfekt 10poängare? Jag vänder på en liknande existerande tråd. Undrar vad män anser är en perfektvä tiopoängare. Jag gillar rörliga bilder, då de ger en rättvisare bild (ha) så kort klipp istället för foto:

youtube.com/shorts/vc6gTIeYEtY
    inte när "personligheten" hos någon som försöker se ut som 13 signalerar 13 eller nåt.
  • Core

Nej verkligen inte. Om vi bara går på utseende skulle jag säga att Kim Kardashian runt 2009 år så nära på jag kan komma på 😎

• Anonym (man1)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-08 23:41:44 följande:

Är det här en tiopoängare då?

youtube.com/shorts/1em3uAX2SBM

Ok innan ni säger att hon ser ut som 15, hon är 28. Så ingen tonåring hon heller.

Hon har fin kropp men har tatueringar. Tatueringar går fet-bort. Det är så avtändande. Särskilt så stora.

Brösten är snygga som de är. Lösbröst är inte världens största grej längre, år 2024. De kanske hade varit snygga om de varit naturliga också.

Hon ser mycket bättre ut i videos där hon har håret utsläppt och inte söker skol-flicka-looken med tofsar på huvudet. 

Två saker är totalt no-no: tatueringar och lip-fillers.

Hon verkar inte ha lip-fillers och utan tatueringar hade hon varit en sjua, ungefär

Det går trots allt tretton smala blondiner på dussinet i social medier så hon är inte sååå unik.

Varsågod.
  • Anonym (Jösses)

Tjejen i videon ser ut som en tonåring med omogna bekräftelsebehov. Vad är detta att ha som förebild om man är äldre än 15 år?

• Anonym (Fin)

Hon är väldigt fin. 
    De som skriver att hon ser ut som en 15åring är säkert skälva fula och överviktiga. Tjejen på videon är vacker :)

Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?