Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-09 00:06:13 följande:
Mycket, mycket bättre än vad det verkar. Jag mår oförskämt bra och är väldigt lycklig. Så du behöver inte oroa dig. Så hon är inte snygg alls?
Anonym skrev 2024-08-08 23:48:46 följande:
Hon var helt vidrig. Inte ens med på skalan.
Oj, herrejäklar! Jag tycker hon är skitsnygg.Nej, jag är (enligt psykiatriker, men jag håller med och tar det som en komplimang) känslomässigt och mentalt som en 15åring, en smart vältalig 15åring med stort vokabulär men ändå en 15åring. Så jag har inte växt ifrån att vilja se ut så där nej.
Det här var intressanta svar grabbar och gubbar! Inte alls som jag trodde. Så även om ni kanske tycker jag är en idiot vill jag ändå tacka för era svar och deltagande, det är givande. Hoppas på fler svar och fortsatt diskussion!
De flesta män är inte intresserade av tjejer som beter sig och ser ut som om de är 15... I alla fall inte de som är fullt normala och har rent mjöl i påsen!
Längre ner skrev du att du har en man, som du vill ska tycka att du är gullig. Har ni ett jämställt förhållande, när det gäller beslut, ansvar, ekonomi, osv? Det är en förutsättning för mig och de flesta andra män.