• Anonym (Anna)

Varför raggar han på andra?

Varför raggar han på andra när han är intresserad av mig? och även fortsätter med det när jag har berättat att jag är intresserad av honom också. Trodde vi skulle bygga vidare något. Är det normalt att jag är besviken? 

• Svar på tråden Varför raggar han på andra?
  • Anonym (Anna)
    Lynx123 skrev 2024-08-08 22:55:14 följande:

Raggar han på andra är han inte intresserad av dig. Bättre att få veta det nu än senare.

Okej tråkigt. Ljög han om att han var intresserad bara? 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-09 00:33:16 följande:
    Många killar ljuger bara för att få ligga. Tyvärr är många tjejer naiva. 
    Absolut. Om han hade varit intresserad hade han inte raggat på andra?
  • Anonym (Anna)
    felicityporter skrev 2024-08-09 02:07:04 följande:

Självklart är han inte intresserad av dig annat än för att ha sex med. Om han vore intresserad av dig på riktigt hade han ju inte raggat på andra. Bry dig inte om honom mer och leta vidare, han gillar inte dig på riktigt.

Tack för svar. Det är bara inse att han inte är intresserad av mig på riktigt.
  • Anonym (Anna)
    Smecker skrev 2024-08-09 12:03:18 följande:

Han kan mycket väl vara intresserad, men är avvaktande tills han märker att intresset är besvarat. Alla går inte all in för att de fått ett lillfinger, och alla lägger inte alla äggen i samma korg. 

Jag är inte intresserad om han har flera ägg i olika korgar. 
  • Anonym (Anna)
    Fjäril kär skrev 2024-08-09 16:17:13 följande:

Förlåt om jag är petig nu men ordet intresserad... hur då? Intresserad av vad?

Vad betyder det egentligen att vara Intresserad?  

Blir jag Intresserad av någon betyder inte det att jag är villig att dejta, inte heller betyder det att jag är villig att starta ett förhållande.  Det betyder bara att jag är intresserad nog för att prata vidare, se om det eventuellt kan finnas attraktion,  att kanske se om vi har liknande värderingar.. att se om vi kanske ska ta en dejt... 

Att vara intresserad är inget löfte om mera. 

Jodå. Han är intresserad, av att ha sex. 
  • Anonym (Anna)
    Smecker skrev 2024-08-09 20:25:21 följande:
    Då.gör han med andra ord helt rätt, du var inte mer intresserad än så.
    Nä. Så intresserad och desperat kommer jag aldrig vara efter någon.
  • Anonym (Anna)
    Friger skrev 2024-08-09 21:09:14 följande:
    Hur vet du att han raggar på andra?
    För att han är medlem på dejtingsidor och skriver med tjejer där och försöker planera in träffar. 

Sedan försökte han få till en dejt med en kollega till honom dagen efter att jag berättade att jag var intresserad att ha något med honom.
  • Anonym (Anna)
    Friger skrev 2024-08-09 21:09:14 följande:
    Hur vet du att han raggar på andra?
    Och jag gick runt i flera månader och trodde vi bara dejtade varandra. Haha, aja. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-10 00:04:43 följande:
    Men genom att dejta flera samtidigt så minskar man sannolikheten att kärlek uppstår. Istället börjar man jämföra de man dejtar och det bara förstör. Ingen som är ute efter ett seriöst förhållande borde göra det. 
    Det också. Och jag har gått runt i flera månader och trott vi haft romantiska känslor för varandra. men det stämmer naturligtvis inte vet jag nu. 
Svar på tråden Varför raggar han på andra?