• Anonym (Anna)

Varför raggar han på andra?

Varför raggar han på andra när han är intresserad av mig? och även fortsätter med det när jag har berättat att jag är intresserad av honom också. Trodde vi skulle bygga vidare något. Är det normalt att jag är besviken? 

• Svar på tråden Varför raggar han på andra?
  • Anonym (Patricia)

Han är inte tillräckligt intresserad 

Gå vidare och glöm honom 

• Anonym (Helt normalt)

Helt normalt att vara besviken, men du har tur i oturen att han visar vem han är redan före ni blivit ett par. Bättre det än att slösa ett par år och sedan få reda på det.

Så örfila honom och säg tack samtidigt. Sedan hejdå.

• Lynx123

Raggar han på andra är han inte intresserad av dig. Bättre att få veta det nu än senare.

• Anonym (Anna)
    Lynx123 skrev 2024-08-08 22:55:14 följande:

Raggar han på andra är han inte intresserad av dig. Bättre att få veta det nu än senare.

Okej tråkigt. Ljög han om att han var intresserad bara? 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Anna) skrev 2024-08-08 23:21:59 följande:
    Okej tråkigt. Ljög han om att han var intresserad bara? 
    Många killar ljuger bara för att få ligga. Tyvärr är många tjejer naiva. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-09 00:33:16 följande:
    Många killar ljuger bara för att få ligga. Tyvärr är många tjejer naiva. 
    Absolut. Om han hade varit intresserad hade han inte raggat på andra?
  • felicityporter

Självklart är han inte intresserad av dig annat än för att ha sex med. Om han vore intresserad av dig på riktigt hade han ju inte raggat på andra. Bry dig inte om honom mer och leta vidare, han gillar inte dig på riktigt.

• Smecker

Han kan mycket väl vara intresserad, men är avvaktande tills han märker att intresset är besvarat. Alla går inte all in för att de fått ett lillfinger, och alla lägger inte alla äggen i samma korg. 

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Fjäril kär

Förlåt om jag är petig nu men ordet intresserad... hur då? Intresserad av vad?

Vad betyder det egentligen att vara Intresserad?  

Blir jag Intresserad av någon betyder inte det att jag är villig att dejta, inte heller betyder det att jag är villig att starta ett förhållande.  Det betyder bara att jag är intresserad nog för att prata vidare, se om det eventuellt kan finnas attraktion,  att kanske se om vi har liknande värderingar.. att se om vi kanske ska ta en dejt... 

Att vara intresserad är inget löfte om mera. 

• Anonym (Anna)
    felicityporter skrev 2024-08-09 02:07:04 följande:

Självklart är han inte intresserad av dig annat än för att ha sex med. Om han vore intresserad av dig på riktigt hade han ju inte raggat på andra. Bry dig inte om honom mer och leta vidare, han gillar inte dig på riktigt.

Tack för svar. Det är bara inse att han inte är intresserad av mig på riktigt.
Svar på tråden Varför raggar han på andra?