• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (Hoppashoppas)

följt denna tråd och trodde inte jag skulle behöva skriva här men nu gör jag det i alla fall! 😱

Är på äl+10 bim -2 och brukar vanligtvis få sååå ont i brösten redan 10 dagar innan mensen kommer och galen mensvärk ungefär 3-4 dagar före mens. Nu har jag varken haft ont i brösten eller mensvärk endast lite ont i ryggen. 

Hade ett RFSU testa ofta hemma som ju egentligen ska användas från beräknad mens och framåt men tänkte att det inte skadade att testa.

är jag galen eller ser man ett streck? 

• NadjaF
    Anonym (Hoppashoppas) skrev 2024-08-26 18:20:55 följande:

följt denna tråd och trodde inte jag skulle behöva skriva här men nu gör jag det i alla fall! 😱

Är på äl+10 bim -2 och brukar vanligtvis få sååå ont i brösten redan 10 dagar innan mensen kommer och galen mensvärk ungefär 3-4 dagar före mens. Nu har jag varken haft ont i brösten eller mensvärk endast lite ont i ryggen. 

Hade ett RFSU testa ofta hemma som ju egentligen ska användas från beräknad mens och framåt men tänkte att det inte skadade att testa.

är jag galen eller ser man ett streck? 

Åh.. känner med dig!! Är på äl +13 och tog exakt ett sånt som du i morse och fick negativt. Beräknad mens om 2 dagar. Jag ser tyvärr inget streck, men jag ger inte upp förren mensen kommer😅
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (An) skrev 2024-08-26 17:58:19 följande:
    Men gud, testa!!!!
    Väntar på uppdatering :)
    Fick tyvärr mens idag 😫 nya tag nästa ägglossning! Håller tummarna för dig! 
  • NadjaF
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-26 21:43:17 följande:
    Fick tyvärr mens idag 😫 nya tag nästa ägglossning! Håller tummarna för dig! 
    Åh så synd! Nya tag❤️ ingen mens ännu..
  • NadjaF

Är det nån här som testat negativt på äl+11 och testat postivit senar?😊

• Anonym (Anonym)
    NadjaF skrev 2024-08-27 19:13:49 följande:

Hur går det för dig? någon mens eller ett plus än?
  • NadjaF
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-28 19:25:23 följande:
    Hur går det för dig? någon mens eller ett plus än?
    Ingen mens, beräknad idag. Och ej vågat testa mer!
  • Anonym (Väntar)
    NadjaF skrev 2024-08-27 19:13:49 följande:

Tyvärr inte jag :/ 
  • Anonym (An)

Nä, vi får väl kriga på nästa äl tjejer?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (An) skrev 2024-08-30 21:02:23 följande:

Nä, vi får väl kriga på nästa äl tjejer?

Ja nu är mensen slut så snart dags igen. Dessvärre är mannen iväg på jobbresa vid två tillfällen under mina fertila dagar, perfekt ????
Svar på tråden Väntar på plus!