Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Nä, vi får väl kriga på nästa äl tjejer?
Aha, jag förstår!
ja då kanske det är lite tur att han är borta denna helgen då 😄
Hej alla fina, jag hoppar också in här.
jag Och mannen planerar vår andra bebis.
beräknad ÄL imorgon 8/9, vi har haft sex 2-3/9 på natten vid 00:00 så typ 3-4/9 och sen 5/9 med det va också natten till 6/9 sen gjorde vi inget dagen efter , men planerar att ligga idag och hoppas på att det funkar?? hoppas de inte är för krongligt men tror ni det är tillräcklig?? vår fösta blev på första försök
ps: tog ur min kopparspiral början av juli
beräknad BIM 22 september,
Hej alla fina, jag hoppar också in här.
jag Och mannen planerar vår andra bebis.
beräknad ÄL imorgon 8/9, vi har haft sex 2-3/9 på natten vid 00:00 så typ 3-4/9 och sen 5/9 med det va också natten till 6/9 sen gjorde vi inget dagen efter , men planerar att ligga idag och hoppas på att det funkar?? hoppas de inte är för krongligt men tror ni det är tillräcklig?? vår fösta blev på första försök
ps: tog ur min kopparspiral början av juli
beräknad BIM 22 september,
Surt , när myste ni senast ?
jaa alltså jag har ännu inte fått pirret, har tanken att ?händer det så händer det? men vi vill ändå försöka inan jag känner stress över att de blir för sent liksom 😅 men är ass taggad ändå, väntar nu in mannen eftersom jag tror jag har ägglossningen idag (man vet ju aldrig exakt ) och jag tar inte temp utan bara räknat ut mina -14 före BIM, och kollat 2-4 olika fertiliets kalendrar som visade 8/9.
jag håller tummarna för oss båda och lycka till 🤞😊
Surt , när myste ni senast ?
jaa alltså jag har ännu inte fått pirret, har tanken att ?händer det så händer det? men vi vill ändå försöka inan jag känner stress över att de blir för sent liksom 😅 men är ass taggad ändå, väntar nu in mannen eftersom jag tror jag har ägglossningen idag (man vet ju aldrig exakt ) och jag tar inte temp utan bara räknat ut mina -14 före BIM, och kollat 2-4 olika fertiliets kalendrar som visade 8/9.
jag håller tummarna för oss båda och lycka till 🤞😊
Endasen i morse har jag den omtalade moln värken kring ägglossningen, enligt min beräkningar var den igår 8/9 som ägglossningen va och idag har jag molnvärkar och känner att de är äggstockarna som är igång 😊 nu är det bara att vänta 2 veckor 🤷🏻?♀️
Hur gick det för dig ?