• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (Anonym)
    NadjaF skrev 2024-08-28 19:28:40 följande:
    Ingen mens, beräknad idag. Och ej vågat testa mer!
    Hur har det gått för dig? 🥰
  • Anonym (Väntar)
    Anonym (An) skrev 2024-08-30 21:02:23 följande:

Nä, vi får väl kriga på nästa äl tjejer?

vi har paus denna månad. Så himla tråkigt, vet inte hur jag ska få tiden att gå !!!!
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-09-04 08:02:04 följande:
    vi har paus denna månad. Så himla tråkigt, vet inte hur jag ska få tiden att gå !!!!
    Av någon speciell anledning eller blev det bara så?

Vi har inte paus men håller inte på med ägglossningstester och rosenrot osv... 
    Orkar inte vara så uppslukad av allt testande och veta att man prickar precis rätt dag för att sen bara bli besviken ändå...
  • Anonym (Väntar)
    Anonym (Alex) skrev 2024-09-04 09:48:09 följande:
    Av någon speciell anledning eller blev det bara så?

Vi har inte paus men håller inte på med ägglossningstester och rosenrot osv... 
    Orkar inte vara så uppslukad av allt testande och veta att man prickar precis rätt dag för att sen bara bli besviken ändå...
    en grej vi absolut inte vill missa ligger precis vid ev BF om vi skulle köra denna månad. 😅 jag har ägglossning i helgen och mannen är borta och det är nog tur, osäker på om jag hade klarat av att stå emot att försöka ändå om han var hemma haha.
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-09-06 18:15:02 följande:
    en grej vi absolut inte vill missa ligger precis vid ev BF om vi skulle köra denna månad. 😅 jag har ägglossning i helgen och mannen är borta och det är nog tur, osäker på om jag hade klarat av att stå emot att försöka ändå om han var hemma haha.

Aha, jag förstår! 

ja då kanske det är lite tur att han är borta denna helgen då 😄

• Anonym (Pinpina)

Hej alla fina, jag hoppar också in här.
    jag Och mannen planerar vår andra bebis. 
    beräknad ÄL imorgon 8/9, vi har haft sex 2-3/9 på natten vid 00:00 så typ 3-4/9 och sen 5/9 med det va också natten till 6/9 sen gjorde vi inget dagen efter , men planerar att ligga idag och hoppas på att det funkar?? hoppas de inte är för krongligt men tror ni det är tillräcklig??  vår fösta blev på första försök 

ps: tog ur min kopparspiral början av juli 

beräknad BIM 22 september, 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-07 14:11:54 följande:

Hej alla fina, jag hoppar också in här.
    jag Och mannen planerar vår andra bebis. 
    beräknad ÄL imorgon 8/9, vi har haft sex 2-3/9 på natten vid 00:00 så typ 3-4/9 och sen 5/9 med det va också natten till 6/9 sen gjorde vi inget dagen efter , men planerar att ligga idag och hoppas på att det funkar?? hoppas de inte är för krongligt men tror ni det är tillräcklig??  vår fösta blev på första försök 

ps: tog ur min kopparspiral början av juli 

beräknad BIM 22 september, 

Kul! 😍 
    Jag tror absolut det räcker! Jag är rädd att vi försökt för lite pga mannen har varit på kick off och åker iväg på tjänsteresa imorgon igen 😫 ägglossning på tisdag och BIM 24/9. Tog ut min kopparspiral i slutet på juni. 

Spännande att följas åt! 🤩
  • Anonym (Pinpina)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-08 20:11:08 följande:
    Kul! 😍 
    Jag tror absolut det räcker! Jag är rädd att vi försökt för lite pga mannen har varit på kick off och åker iväg på tjänsteresa imorgon igen 😫 ägglossning på tisdag och BIM 24/9. Tog ut min kopparspiral i slutet på juni. 

Spännande att följas åt! 🤩

Surt , när myste ni senast ?

jaa alltså jag har ännu inte fått pirret, har tanken att ?händer det så händer det? men vi vill ändå försöka inan jag känner stress över att de blir för sent liksom 😅 men är ass taggad ändå, väntar nu in mannen eftersom jag tror jag har ägglossningen idag (man vet ju aldrig exakt ) och jag tar inte temp utan bara räknat ut mina -14 före BIM, och kollat 2-4 olika fertiliets kalendrar som visade 8/9. 

jag håller tummarna för oss båda och lycka till 🤞😊

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-08 21:29:50 följande:

Surt , när myste ni senast ?

jaa alltså jag har ännu inte fått pirret, har tanken att ?händer det så händer det? men vi vill ändå försöka inan jag känner stress över att de blir för sent liksom 😅 men är ass taggad ändå, väntar nu in mannen eftersom jag tror jag har ägglossningen idag (man vet ju aldrig exakt ) och jag tar inte temp utan bara räknat ut mina -14 före BIM, och kollat 2-4 olika fertiliets kalendrar som visade 8/9. 

jag håller tummarna för oss båda och lycka till 🤞😊

Vi hade sex 5:e, 6:e och idag. Så än så länge har vi bara missat den 7:e. Får bli tiiisigt imorgon innan han åker och sent på tisdag när han är hemma igen 😅 

Förstår det! Detta är vårt andra försök nu. Jag tar dock ägglossningstest för att ha koll på läget.

Jag med, detsamma till er! 🤞
  • Anonym (Pinpina)

Endasen i morse har jag den omtalade moln värken kring ägglossningen, enligt min beräkningar var den igår 8/9 som ägglossningen va och idag har jag molnvärkar och känner att de är äggstockarna som är igång 😊  nu är det bara att vänta 2 veckor 🤷🏻?♀️
     Hur gick det för dig ? 

Anonym (Anonym) skrev 2024-09-08 22:29:56 följande:
    Vi hade sex 5:e, 6:e och idag. Så än så länge har vi bara missat den 7:e. Får bli tiiisigt imorgon innan han åker och sent på tisdag när han är hemma igen 😅 

Förstår det! Detta är vårt andra försök nu. Jag tar dock ägglossningstest för att ha koll på läget.

Jag med, detsamma till er!
Svar på tråden Väntar på plus!