Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej alla!
Är på BIM+1 idag och tog ett clearblue ultratisift digital som visade negativt. är det någon som fått falskt negativt på dessa?
Jag skulle haft mens den 23/9, den brukar vara punklig. Ingen mens i sikte och grav-test är neg. Någon som varit med om detta?
Jag skulle haft mens den 23/9, den brukar vara punklig. Ingen mens i sikte och grav-test är neg. Någon som varit med om detta?
Hej alla!
Är på BIM+1 idag och tog ett clearblue ultratisift digital som visade negativt. är det någon som fått falskt negativt på dessa?
Tack för omtanken!
Orkar inte hålla på och testa mer känner jag!
Ringde mvc i fredags för att se hur dem tänker men hon sa bara ja men har du fått positivt så är du ju gravid så vi bokar inskrivning.
Var där idag och bröt mer eller mindre ihop när jag skulle förklara min oro över testen.
Får helt enkelt bete mig som jag är gravid men kommer inte tro på det förens jag sett den. Har bokat privat UL 21/10 ❤️