• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-15 19:09:04 följande:

Hej tjejer, här kommer jag med några symtomer jag känt äl -7 
    jag har haft flyttningar till och från. 
    väldigt trött, ( men kan inte sova för jag har min dotter på 3 år så jag går runt som en zombi) 
    vaknar på natten för att gå på toa 
    flera toa besök även under dagarna också 
    hunger känsla.. jämnt!! 
    humörsvängningar (grät otrolig myckte till en serie, då jag aldrig gråtit förr till något sådant ,i flera timmar) 
    har haft moln värk som inte hållit i så mycket men påmint typ. 
    Det kan inte vara inbillning då jag känt detta, men absolut att jag kopplar allt till ett plus 😂😂

har bim 22/9 , när borde jag testa mig ? 

Kan vara lite tidigt med att testa, men inget är omöjligt om du haft en ägglossning innan och kanske blivit befruktad där 😅. Jag hade en pms sväng med min andra. Något blev fel och jag låste in mig på rummet och grät samt kände mig oduglig. Kastade iväg en tallrik under middagen. Dagen efter innan jobb gjorde jag test och det var positivt med lillebror. Finns ju en chans! Men vänta om du vill vara på säkra sidan 🙂
  • Anonym (tredjegången)

Jag fick mens idag så det blir att försöka i oktober istället 😊

1/9 - Angermanlandskan (-) 

1/9 Sucken (+)
    3/9 - Anonym (kakan) (+) 
    3/9 - Kapybaran (+) 
    5/9 - Lilo1212 (+) 
    6/9 - cheryblossom (-)
    6/9 - Annpor (+) 
    7-9/9 - Siripiri (+) 
    9/9 - Karinkarinkarin (+) 
    10/9 - hej567 (+) 
    10/9 - knyttets
    11/9 - Snorkfröken
    11/9 - shimano (+) 
    11/9 - Pandan14
    13/9 - Supermario91 (-)
    13/9 - clarababa
    13/9 - Sandtrollet 
    13/9 - LiljanTR (+) 
    13/9 - Anonym (Sladdis2025) (-)
    13-14/9 - Linmathi (+) 
    14/9 - Anonym (syskonlängtan)
    15/9 - LifeGiveYouLemonade
    15/9 - Anonym(Yay) 
    15/9 - Anonym(tredjegången) (-)
    16/9 - Anon0141 (+) 
    16/9 - motheroftwo
    16/9 - LokaHallon88
    17/9 - TrueResolution 
    18/9 - Froglet
    18/9 - Mammalda00
    18/9 - Jassssen 
    18/9 - Yasen
    18/9 Juliaaa100
    19/9 - Björkskogen
    19/9 - Cashmere
    20/9 - EJT (oregelbunden cykel) 
    20/9 - Augustilejon
    22/9 - Anonym(Lollo)
    22/9 - Anonym(Pinpina) 
    23/9 - Yasade
    25/9 - Heybae 
    25/9 - Popcorn1990
    26/9 - Emlan93
    27/9 - Anonym(myggan89)
    27/9 - Mikaaelaa
    27/9 - Anonym(Rutiga)
    27/9 - Anonym (Blomman) 
    28/9 - Anonym (Trean)
    30/9 - Angermanlandskan 
    30/9 - Babybooom24
     ? - Nanathalie (Ingen mens alls i augusti, oklar äl och bim) 
     ? - Anonym(trean)
     ? - Sjojungfru24
  • mothertotwo
    Bloopi3 skrev 2024-09-15 19:29:44 följande:
    Jag har testat positivt med ägglossningstest men inte positivt graviditets test? Kan ägglossningstest tyda på graviditet? Har BIM 20e september
    Hur ser dina positiva ägglossningstest ut? Jag har inte testat positivt en enda gång med ägglossningstest denna cykeln. Enda cykeln jag testat på, men fick konstaterat några dagar sedan att jag hade en ägglossning på ge. Fortfarande negativa ägglossningstest. 😅 Tror inte man ska förlita sig på dem. Vet inte om ägglossningstest påvisar graviditet. Men kan ju ha varit att du har en senare ägglossning :) 
  • Bloopi3

jag plussade med ägglossnings test den 27e augusti, och jag tog ett ägglossnings test av ren slump under veckan då jag inte hade graviditetstest hemma ännu och det visade klart positivt på ägglossnings testet? jättekonstigt får köpa ett nytt test men tror inte på graviditet denna månad då jag inte har haft några symptom, vet inte om flytningar kan vara ett symptom är inte på påläst 😅😂

• mothertotwo
    Bloopi3 skrev 2024-09-15 20:29:13 följande:

jag plussade med ägglossnings test den 27e augusti, och jag tog ett ägglossnings test av ren slump under veckan då jag inte hade graviditetstest hemma ännu och det visade klart positivt på ägglossnings testet? jättekonstigt får köpa ett nytt test men tror inte på graviditet denna månad då jag inte har haft några symptom, vet inte om flytningar kan vara ett symptom är inte på påläst 😅😂

Vet faktiskt inte heller, vet bara att det är olika för varje person. Jag hade förmodligen en stegring på ägglossningstest den 4 sep men ingen nu när gyn sa att jsg har en äggblåsa som kommer släppa 😂. Ägglossningssekret runt den 4 sep men ingenting nu. Jag är förvirrad! 😅 Jag har en liten teori. Kan ha varit att det visade LH den 4, men att ägget inte släppt. Alltså borde den vara över mogen och förstörd eller så har jag haft två ägglossningar för det sa gyn också var vanligt. Men ta ett grav test och se. Det är nog det enda man kan göra. 😃 Du behöver inte ha några symtom i början på en graviditet heller. Alla graviditeter är olika 🙂
  • Siripiri
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-15 20:31:08 följande:

där kom mensen för mig. Punktlig som vanligt 😅

Nej va tråkigt 😕
  • mothertotwo

Typiskt, vad trist! :( 
  • TrueResolution

styrkekram! Du är välkommen in i oktobertråden! ❤️

• Anonym (Pinpina)
    mothertotwo skrev 2024-09-15 19:53:46 följande:
    Kan vara lite tidigt med att testa, men inget är omöjligt om du haft en ägglossning innan och kanske blivit befruktad där 😅. Jag hade en pms sväng med min andra. Något blev fel och jag låste in mig på rummet och grät samt kände mig oduglig. Kastade iväg en tallrik under middagen. Dagen efter innan jobb gjorde jag test och det var positivt med lillebror. Finns ju en chans! Men vänta om du vill vara på säkra sidan 🙂
    Jag menade såklart äl +7 , alltså har jag 8-9 dagar till bim 🌸
Svar på tråden BIM September 2024