• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-15 22:15:28 följande:
    Jag menade såklart äl +7 , alltså har jag 8-9 dagar till bim 🌸
    Jo men det förstod jag att du menade 😅. 
  • Meddelande borttaget
  • Froglet

Det känns som det Nog får bli oktobertråden här med. Har BIM 18-20 september men känner noll och vet inte om min tempkurva ger så mycket hjälp heller 🤔
    (mäter med apple watch, så kanske inte fått riktigt ordning på det än)

• Anonym (Sladdis2025)
    Froglet skrev 2024-09-16 07:06:50 följande:

Det känns som det Nog får bli oktobertråden här med. Har BIM 18-20 september men känner noll och vet inte om min tempkurva ger så mycket hjälp heller 🤔
    (mäter med apple watch, så kanske inte fått riktigt ordning på det än)

Jag skulle säga utifrån grafen ovan att ägglossning ej skett för dig, inte ovan att man har 2 äl-fria månaden / år 😊 Hur såg förra månaden ut?
  • Vias
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-15 08:48:14 följande:
    När du får fast smiley kan du inte testa mer den cykeln, så när du får den så ligg på 😍, speciellt den dagen och 3 kommande dagar skulle jag säga 😁 och tempar du?
    är bara då egentligen du kan se om ägget släpper 😁
    en fast smiley kommer bara visa dig att kroppen försöker ägglossa då men endast temp kan visa om ägget släppte och alltså om ägglossning verkligen skedde 😊
    Åh, jag som trodde att jag kunde vara hyfsat lugn nu när jag fått blinkande 😰 precis börjat tempa men tror kanske jag gör något fel, min graf ser ut som en berg- och dalbana. Senaste två dagarna har tempen gått ner, så det verkar ju inte så lovande då 
  • Yasen
    Yasen skrev 2024-09-16 07:33:52 följande:

BIM -2, ser Ni något? 

• Yasen

Nej men då inväntar jag tant röd och går jag över till oktober tråden 🙃😆

• Froglet
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-16 07:29:55 följande:
    Jag skulle säga utifrån grafen ovan att ägglossning ej skett för dig, inte ovan att man har 2 äl-fria månaden / år 😊 Hur såg förra månaden ut?
    Jag började denna månaden med NC, så har ingen data från förra månaden tyvärr 😏

men det skulle ju förklara varför jag aldrig fick några tydliga resultat på mina LH-tester heller 😅
    Laddar om för oktober och ser fram emot att ha två månader att jämföra då också 😊
Svar på tråden BIM September 2024