Inlägg från: Anonym (Varit med om det!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varit med om det!)

Att bli ghostad…

Anonym (U) skrev 2024-08-16 02:34:28 följande:

Ghostar han är han inte intresserad. Spara tid istället.

En gång var jag övertygad om att en som ghosta och skrev med andra istället var kär i mig.

Jag hade alla möjliga ursäkter, att han tycker jag är för snygg, han är blyg osv.
    Jag funderade hela nätterna. Jag gick igenom varje detalj för att komma på varför han gjorde så.
    Tillslut kom jag på att det var för att inte var intresserad. Och då blev det lätt att gå vidare för jag vill inte ha någon som inte är intresserad av mig. 

Jag råkade ut för att en kille ghostade mig i 1.5 månad ca. Vi hade innan träffats mycket i flera månader. Just när han ghostade mig blev jag såklart orolig, försökte få tag på honom och höra så allt var ok. Jag blev nästan sjuk av oro. Helt plötsligt hörde han av sig igen. Han är inte från Sverige, var i sitt hemland under tiden så det var inte bara att åka dit och leta upp honom. I alla fall, vi började träffas igen och hade ett kk-förhållande i nåt år. Det visade sig faktiskt att han var kär i mig och kunde inte hantera sina känslor. Han hade inte tänkt att han skulle bli kär i en svensk kvinna som är betydligt äldre än vad han är. Dessutom är han muslim, vilket jag inte är. Vi är fortfarande vänner men inte tillsammans, vi har insett att vi är för olika och åldersskillnaden är för stor.
Svar på tråden Att bli ghostad…