Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Min fru valde sin killkompis ikväll

Eller så kan du väl låta henne ha sitt roliga. Du säger ju själv att du älskar henne. Och att laga mat, diska och dammsuga är ju inget straffarbete direkt.

Och "försöka roa" barnet? Vill du inte det eller?? Eller klarar du inte att passa barnen själv?

Kanske inte så konstigt hon söker på annat håll då.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Urban) skrev 2024-08-17 21:02:26 följande:

Du är fan helt sjuk i huvudet! Fattar du inte att det blir jobbigt att fokusera på att roa barnet när han är jätteledsen på grund av frun?
    Du uttrycker dig som ett stort svin.

Jag vet inte riktigt om jag kan ta dig på allvar nu. Är det "jobbigt" att ta hand om och roa ett barn bara för att han är "jätteledsen". Skaffa dig perspektiv grabben!! Det råkar faktiskt finnas människor som klarar av att ta hand om barn, gamla under brinnande krig i exempelvis Ukraina.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Urban) skrev 2024-08-22 23:03:18 följande:

Varför smyger du in ta hand om? Så skrev jag inte. Det är ingen som påstått att han inte klarar av att ta hand om barnet. Det är däremot helt naturligt att det är svårare att vara glad och lättroad själv när frun beter sig som ett svin. 

Du skrev mycket tydligt att han tyckte det är  "jobbigt att fokusera på att roa barnet när han är jätteledsen på grund av frun"

ordagrant citerat. Så jag vet inte vad du babblar om. Är du förvirrad?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Pappa) skrev 2024-08-24 19:57:55 följande:

Ja, det kan vara väldigt jobbigt. Din jämförelse är dessutom en form av argumentationsfelet red herring eller Whataboutism som man ofta kallar det numera: en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

Dålig argumentation.

Så din argumentation är bara att jag har dåliga argument? Och du tror du är vetenskaplig för du hänvisar till random länk på wikipedia Tomte?

Dagens gapskratt Cool
Svar på tråden Min fru valde sin killkompis ikväll