• Anonym (Firre)

Min fru valde sin killkompis ikväll

Nu åkte min fru iväg för att träffa sin killkompis. Jag vet att de ska hångla och smekas, det har hon berättat förut. Jag vet att hon vill ha mer. Det har hon också berättat.

Jag ska laga mat till vårt barn, diska och dammsuga. Försöka roa barnet under kvällen.

Jag inser att jag borde bli rasande och begära skilsmässa direkt. Men jag blir bara ledsen. Sorgsen. Jag sörjer att äktenskapet slutade så här. Att hon inte har något respekt för mina känslor. För jag förstår att jag måste skiljas. Jag måste ha någon form av självrespekt.

Jag älskar henne fortfarande men detta är för mycket för mig. Det gör så jävla ont.

• Svar på tråden Min fru valde sin killkompis ikväll
  • Anonym (T)

Det gör ont men du måste ta ut skilsmässa direkt! Annars kommer det att var hon som gör det och då kommer det att kännas etter värre. Visa att du kan ta initiative, åtminstone för dig själv och ditt barn. 

• Anonym (Försök se det från den ljusa sidan)
    ...Åtminstone är det ditt barn. Jag vet män som har vart i din sits men de har varit styvfäder istället för fäder.
  • Anonym (Trött)

Eller så kan du väl låta henne ha sitt roliga. Du säger ju själv att du älskar henne. Och att laga mat, diska och dammsuga är ju inget straffarbete direkt.

Och "försöka roa" barnet? Vill du inte det eller?? Eller klarar du inte att passa barnen själv?

Kanske inte så konstigt hon söker på annat håll då.

• Anonym (Firre)
    Anonym (Trött) skrev 2024-08-16 15:31:05 följande:

Eller så kan du väl låta henne ha sitt roliga. Du säger ju själv att du älskar henne. Och att laga mat, diska och dammsuga är ju inget straffarbete direkt.

Och "försöka roa" barnet? Vill du inte det eller?? Eller klarar du inte att passa barnen själv?

Tack för ditt inlägg, det gjorde mig på bättre humör.

Hushållssysslor är verkligen inget straffarbete. Jag har fixat med hemmet i många år. Det är avkopplande. Och självklart kan jag passa barnen. Det gör jag ofta. Jag syftade mer på att jag måste hitta på något kul vi kan göra. 
  • Västernorrlandskillen
    Anonym (Trött) skrev 2024-08-16 15:31:05 följande:

Vilket jävla skit inlägg och ändå har du fått en tumme upp på det. Han har väl inte skrivit något om ett det är straffarbete eller att han inte klarar av det.

Vilken frisk människa skulle inte må dåligt i en sådan situation som TS befinner sig i. Sätt ner foten och säg att er relation är slut när hon kommer hem. Och vill tillägga att jag lider med dig och det finns fullt med vettiga kvinnor som uppskattar dig på singelmarknaden.
    Västernorrlandskillen skrev 2024-08-16 17:16:09 följande:
    Vilket jävla skit inlägg och ändå har du fått en tumme upp på det. Han har väl inte skrivit något om ett det är straffarbete eller att han inte klarar av det.

Vilken frisk människa skulle inte må dåligt i en sådan situation som TS befinner sig i. Sätt ner foten och säg att er relation är slut när hon kommer hem. Och vill tillägga att jag lider med dig och det finns fullt med vettiga kvinnor som uppskattar dig på singelmarknaden.
    På familjeliv verkar alla herrar älska den typen av förnedring och när deras fruar är med andra män, det är deras favorit-fetisch. Så det är inte så förvånande, just här. Du har helt rätt egentligen, men just i den här miljön är det tvärtom.   
  • Anonym (Va)
    Västernorrlandskillen skrev 2024-08-16 17:16:09 följande:

Är det lätt för män att hitta alla dessa vettiga kvinnor som uppskattar dem? Inte precis den bild jag fått av alla män som skriver här.
    Anonym (Va) skrev 2024-08-16 18:03:37 följande:
    Är det lätt för män att hitta alla dessa vettiga kvinnor som uppskattar dem? Inte precis den bild jag fått av alla män som skriver här.
    Givetvis inte, men TS behöver ha den inställningen och inte ta att bli cuckad sådär. Ut med kärringen bara!
  • Västernorrlandskillen
    Anonym (Va) skrev 2024-08-16 18:03:37 följande:
    Beror på vad du väger in där. Som nyskiljd var det lätt.syt träffa trevliga kvinnor där vi båda uppskattade varandras sällskap. Däremot tycker jag inte det var lätt att få till ett långsiktigt förhållande. Dejtade massor under några år. Nu har jag träffat en underbar kvinna i ca 1,5år och hoppas på att få åldras med henne.
Svar på tråden Min fru valde sin killkompis ikväll