• Anonym (As)

Min fru valde sin killkompis ikväll

Anonym (Firre) skrev 2024-08-25 21:11:01 följande:
    Hon visste att jag inte hade några planer. Det var fredag eftermiddag så jag var inställd på fredagsmys med familjen.

Det är klart att jag kunde ha protesterat högljutt, men hon hade ju redan gjort sitt val. Så oavsett om jag fått henne att stanna hemma eller inte, så visade hon ju vad hon prioriterar.
    Nästa gång hon är på väg så säger du "nej du ska stanna hemma och ta hand om barnen." Sen så går du ut. 

Stäng av mobilen, ta in på hotell.. Inte ett ord mer ska hon få  höra från dig ens på några veckor. Sen går du tillbaka och låtsas som ingenting.
  • Anonym (As)
    Anonym (As) skrev 2024-08-28 17:15:53 följande:
    Nästa gång hon är på väg så säger du "nej du ska stanna hemma och ta hand om barnen." Sen så går du ut. 

Stäng av mobilen, ta in på hotell.. Inte ett ord mer ska hon få  höra från dig ens på några veckor. Sen går du tillbaka och låtsas som ingenting.
    Medans du gör detta låter du henne prata ibland till dig, men enbart som en vän. Detta samtidigt som du snackar med andra brudar via telefonen. Om det ska hon inte ha en åsikt. 

Tycker hon att hon har rätt att veta. Vissla och gå ut. Eller säg bara "du ser ganska dum ut."
  • Anonym (As)
    Anonym (As) skrev 2024-08-28 17:19:12 följande:
    Medans du gör detta låter du henne prata ibland till dig, men enbart som en vän. Detta samtidigt som du snackar med andra brudar via telefonen. Om det ska hon inte ha en åsikt.
    Hon ska inte ens veta vem du pratar med på telefonen. Det kan vara din bästa kompis du pratar med bara som du planerar in med att ni ska göra något i helgen. Och sen så går ni ut. 

Se till att barnen alltid kommer vara hela hennes ansvar. 

Varje konversation med henne ska vara har Putte ätit? Har du nattat lisa? Härligt :) 

Sen telefonen och gå ut. 
Svar på tråden Min fru valde sin killkompis ikväll