Hur gör man?
Bor dina barn med er? Finns det fler barn med i bilden?
Bor dina barn med er? Finns det fler barn med i bilden?
Du betalar ?mat och sånt? och bor gratis. Kan du inte spara pengar? För att på sikt köpa in dig?
Jo jag känner mig faktiskt lite girig, det är en del av problematiken. Vill inte känna mig livegen heller.
Det är ju därför jag önskar konkreta förslag. Hur skulle NI gjort?
(Sen har jag visserligen ett ganska välbetalt jobb men det är ju svårt att nå upp till hans nivå när han tjänar väldigt bra
Det står ingenting om hur TS bodde innan de flyttade in i huset. Hon var alltså inte ekonomiskt utsatt då, men blev det nu när hon får bo i ett fint hus som hon inte betalar en krona för?
Tipset är att stå i bostadsköer om relationen går åt skogen.
Båda har lika mycket kvar efter allt är betalt och han går in med dubbelt så mycket som henne i ekvationen, hur kan det vara orättvist mot TS?
Vill hon äga delar av huset, detta eller annat är det bara att börja betala eller skriva skuldebrev. Nu verkar inte han intresserad av detta och villl ha samboavtal så den dörren är svåröppnad.
Sen kom minst en bil in i mixen, vem står för kapitalkostnaderna för den?
TS skräver att hon har ett välbetalt jobb men får ändå bara en, enligt henne, liten fickpeng kvar. Jag får faktiskt inte ihop det. Äter de hummer och rysk kaviar varje måltid?
Att TS är en förtryckt hushållerska utan makt finns bara i fantasier.