• Anonym (Citronen)

Vad hade ni tyckt om 5 barnsmamman slet med att bära tvätt i omgångar medan pappan satt och tittade på tv?

Och sedan kommenterade med jag sa ju du skulle ta vagnen.

Sann historia

• Svar på tråden Vad hade ni tyckt om 5 barnsmamman slet med att bära tvätt i omgångar medan pappan satt och tittade på tv?
  • Anonym (xxx)

Jag tar för givet att det är ok att du gör det. Och är du inte ok med det, så tar jag för givet att du kommer att vidta åtgärder. Om du inte är ok med det, men ändå fortsätter så tycker jag att du är korkad. 

• Aliona

Jag skulle utgå från att de delar på hushållsarbetet och att just tvätten är hennes uppgift/det är hennes gång att tvätta. Om han tittar på tv när hon gör sina uppgifter spelar väl ingen roll? Hon kanske kollar på TV när han är och storhandlar? 

• Anonym (Mimmi)

Jag förstår inte vad antal ungar spelar för roll.

• Anonym (Citronen)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-08-26 17:28:13 följande:

Jag förstår inte vad antal ungar spelar för roll.

Ju fler barn desto mer tvätt
  • Anonym (Citronen)
    Aliona skrev 2024-08-26 17:25:55 följande:

Jag skulle utgå från att de delar på hushållsarbetet och att just tvätten är hennes uppgift/det är hennes gång att tvätta. Om han tittar på tv när hon gör sina uppgifter spelar väl ingen roll? Hon kanske kollar på TV när han är och storhandlar? 

Mannen gör inget (har aldrig lagat mat, diskat etc)
  • Dexter dot com
    Anonym (Citronen) skrev 2024-08-26 17:29:50 följande:
    Då tycker jag hon är korkad som både skaffat barn med honom och stannar i relationen.
  • Anonym (J)
    Tillåter man det så 
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Citronen) skrev 2024-08-26 17:29:02 följande:
    Ju fler barn desto mer tvätt
    Det förstås.
    Jag hade inte tyckt något alls, varför skulle jag ha åsikter om att du tvättar dina ungars kläder?
  • Anonym (Mimmi)
    Då kanske man skulle fundera på varför du skaffat nästan ett halvt dussin ungar med en latrygg.
Svar på tråden Vad hade ni tyckt om 5 barnsmamman slet med att bära tvätt i omgångar medan pappan satt och tittade på tv?