Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Jag är en tjej på 22 år. Är 162 cm lång och väger 98 kg.
Har heller aldrig haft problem med att få killar. Är väl lite söt i ansiktet, ingen större dubbelhaka och har väldigt stora bröst, stor och rund rumpa, en del mage, kraftiga ben men med tydliga anklar och en "smalare" midja.
Kan tänka mig att tjejer som bara har mage, förhållandevis små bröst, platt/ingen rumpa och smalare ben har det svårare. Många killar har sagt att jag har drömformen på en mullig (fet) tjej.
Själv har jag inte nån direkt plan på att gå ner i vikt just nu och absolut inte för att det skulle bli lättare att få killar. Jag tränar och rör på mig, är glad och lite charmig och tänker att det är viktigare än just mina kilon.
Tror att många överviktiga tar på sig "offerkoftan" och det är en riktig "kill/mans-skrämma!
Nej föredrar tjejer som har slimmad kropp. Gärna vältränad.
Mmm....ja.
Det finns naturligtvis gränser och det måste såklart finnas även en attraherande personlighet, men ja, det är ok om hon är mullig eller t.o.m. "tjock", om jag gillar henne i övrigt. Smala tjejer tilltalar mig inte alls.
Om mesta övervikten sitter på mage, nej tack. Om mesta övervikten sitter på rumpan, ja absolut.
Om mesta övervikten sitter på mage, nej tack. Om mesta övervikten sitter på rumpan, ja absolut.
Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.
Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.