• Anonym (Ts)

Attraheras ni män av tjocka kvinnor?

Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från  övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ebba) skrev 2024-08-30 09:05:00 följande:

Jag är en tjej på 22 år. Är 162 cm lång och väger 98 kg.
    Har heller aldrig haft problem med att få killar. Är väl lite söt i ansiktet, ingen större dubbelhaka och har väldigt stora bröst, stor och rund rumpa, en del mage, kraftiga ben men med tydliga anklar och en "smalare" midja. 

Kan tänka mig att tjejer som bara har mage, förhållandevis små bröst, platt/ingen rumpa och smalare ben har det svårare. Många killar har sagt att jag har drömformen på en mullig (fet) tjej. 

Själv har jag inte nån direkt plan på att gå ner i vikt just nu och absolut inte för att det skulle bli lättare att få killar. Jag tränar och rör på mig, är glad och lite charmig och tänker att det är viktigare än just mina kilon. 

Tror att många överviktiga tar på sig "offerkoftan" och det är en riktig "kill/mans-skrämma!

Varför är du så överviktig då? Kan du inte sluta äta?  Du ligger risigt till hälsomässigt när du blir äldre. 
  • Anonym (Paolomaldini)
    kalmarpiraten skrev 2024-08-30 10:37:33 följande:
    Övervikt kan ju definieras på många olika sätt. Allt ifrån "lätt mullig" - som jag personligen tycker är det mest attraktiva, till överviktig och fet som är det minst attraktiva. Klädesmodeller, som vanligtvis är längre än genomsnittet, är ju dessutom enl min smak möjligtvis snygga att titta på men inga jag skulle vilja hamna i säng med. De är klart FÖR MAGRA!

Idealvikten för en kvinna vill jag minnas är längden minus 110. Dvs är kvinnan 165 cm lång så är idealvikten 55 kg. Ge och ta 10% uppåt på denna vikt.
    Bla bla bla bla bla bla bla bla bla.......
  • Anonym (Ebba)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-30 20:12:23 följande:
    Varför är du så överviktig då? Kan du inte sluta äta?  Du ligger risigt till hälsomässigt när du blir äldre. 
    Tycker nog lite för mycket om mat för att det ska va värt besväret just nu. Vet att min vikt inte är helt bra....Cool När folk hör vad jag väger (nä har inga problem med att säga det) så tror de inte på mig. Har väl en del muskler under fluffet också. Började träna på gym för typ fem år sen och har GÅTT UPP 7 kg men kan fortfarande ha samma kläder. Mår iofs jävligt mycket bättre sen jag började träna men är nog lite för glad i mat....
  • Anonym (greger)

Nej föredrar tjejer som har slimmad kropp. Gärna vältränad.

• Anonym (Chubby Chaser!)

Mmm....ja.

• Tom Araya

Det finns naturligtvis gränser och det måste såklart finnas även en attraherande personlighet, men ja, det är ok om hon är mullig eller t.o.m. "tjock", om jag gillar henne i övrigt. Smala tjejer tilltalar mig inte alls.

• Anonym (M)

Om mesta övervikten sitter på mage, nej tack. Om mesta övervikten sitter på rumpan, ja absolut.

• Anonym (Chubby Chaser!)
    Anonym (M) skrev 2024-09-21 18:27:48 följande:

Om mesta övervikten sitter på mage, nej tack. Om mesta övervikten sitter på rumpan, ja absolut.

Tuttar och rumpa ska det vara!
  • Anonym (Rob)

Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.

• Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-22 14:02:24 följande:

Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.

Det vet alla redan, du behöver inte upprepa dig.
Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?