• Anonym (Ts)

Attraheras ni män av tjocka kvinnor?

Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från  övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Pelle) skrev 2024-09-23 23:12:58 följande:
    Inte konstigt. Att vara fet som kvinna är som att vara flintskallig eller väldigt kort som kille. Man kompenserar det allt vad man kan genom att ställa upp på allt, vara extremt mån att behaga oavsett vad. Det är som att de tänker att varje gång de får ligga kanske är den sista, och kan de inte vara den snyggaste mannen varit med ska de i alla fall vara den roligaste eller den som ger det han annars inte får.

Kvinnor som är närmare idealutseendet har råd att vara kräsna eftersom de vet att de alltid kan välja någon annan, och är därför mer restriktiva med vad de erbjuder.
    Precis så!  Applåder på den.
  • Anonym (Tjockis)
    Anonym (Rob) skrev 2024-09-22 14:02:24 följande:

Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.

Vem vill bli rörd med en tång? 😉😆
  • Anonym (y)
    Anonym (Tjockis) skrev 2025-08-10 15:30:45 följande:
    Vem vill bli rörd med en tång? 😉😆
    sant men måste vi genomlida denna gamla tråd igen för den comebacken?
  • Anonym (Magnus)

Min fru kan nog betraktas som lite kraftig. Men det mesta sitter på rätt ställen för att attrahera mig. Stor rumpa och riktigt stora bröst. Otroligt skön att knulla på ordentligt bakifrån.

• Anonym (Fredde)
    Anonym (Magnus) skrev 2025-08-10 15:39:17 följande:

Min fru kan nog betraktas som lite kraftig. Men det mesta sitter på rätt ställen för att attrahera mig. Stor rumpa och riktigt stora bröst. Otroligt skön att knulla på ordentligt bakifrån.

Så länge det sitter på rätt ställen. Vafan är det fel att tända på en kvinna nu eller? :D
  • Anonym (Fredde)
    HSL7510 skrev 2025-08-10 18:25:27 följande:

hade män generellt tänt på tjocka, hade det syns i porren. 

BBW? Glad
  • Anonym (Doris)

Herregud, män tror verkligen på fullaste allvar att en kvinnas hela liv och existens går ut på att hålla sig smal och snygg för en man. Ungefär som vi är döda objekt och inte människor.

Jag är 48 år , och är så glad att jag slutat dejta. Finnas alldeles för mycket spån i samhället numera. Tjock är jag med, det har ni inte ett skit med att göra:)  vi kanske het enkelt inte bryr oss on er och att jaga er uppmärksamhet. Det kan ni fundera lite på.

Dessutom finns det mycket onda och kvinnofientlig män. Dom undviker jag som som pesten. Tvi!:)

• Anonym (Doris)

Du är väldigt intelligent, det märks  Porrskadad .
  • Anonym (W)

Du har missat hur många överviktiga kvinnor som hittar män både för sex och relationer. Själv älskar jag att hålla i min kvinnas stora mulliga skinkor i händerna medan jag knullar henne. 
Svar på tråden Attraheras ni män av tjocka kvinnor?