Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Nej, jag skulle inte röra en tjock eller ens lite mullig kvinna med tång.
Min fru kan nog betraktas som lite kraftig. Men det mesta sitter på rätt ställen för att attrahera mig. Stor rumpa och riktigt stora bröst. Otroligt skön att knulla på ordentligt bakifrån.
Min fru kan nog betraktas som lite kraftig. Men det mesta sitter på rätt ställen för att attrahera mig. Stor rumpa och riktigt stora bröst. Otroligt skön att knulla på ordentligt bakifrån.
hade män generellt tänt på tjocka, hade det syns i porren.
Herregud, män tror verkligen på fullaste allvar att en kvinnas hela liv och existens går ut på att hålla sig smal och snygg för en man. Ungefär som vi är döda objekt och inte människor.
Jag är 48 år , och är så glad att jag slutat dejta. Finnas alldeles för mycket spån i samhället numera. Tjock är jag med, det har ni inte ett skit med att göra:) vi kanske het enkelt inte bryr oss on er och att jaga er uppmärksamhet. Det kan ni fundera lite på.
Dessutom finns det mycket onda och kvinnofientlig män. Dom undviker jag som som pesten. Tvi!:)