Inlägg från: Anonym (50 o dejtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (50 o dejtar)

Hur börjar ni dejta?

Och när man har sex och setts  ganska ofta och har sex varje gång, men man kommer ingenstans I relationen. 

varför lyckas jag träffa alla trasiga män som aldrig vet vad de vill, hålla dörrar öppna och köra med märkligt spel. 

jag är ändå tydlig med vad jag vill ganska tidigt. 

Alla mina dejte är olika - ibland sex första ibland dröjer det men det är som jag alltid dras till de som behöver fixas 🤣

• Anonym (50 o dejtar)
    Anonym (Mipp) skrev 2024-09-08 13:20:05 följande:

Exakt Varför är de alltid sex? 
    Vi vill inte visa öppet att vi ses ännu och då menar han att då finns de ju inget annat att göra. då är de bara sex kvar. Känner oxå att han är väldigt ointresserad av mig som person. Han frågar inget o när jag väl säger nåt så avbryter han o pratar om sitt eller nåt helt annat. 

jag vill ha djupa konversationer o göra roliga saker tillsammans. Inte bara ligga o hångla o ha sex i hans soffa. Känns så billigt 

Har inte dejtat på flera år o när jag väl gör de så blir de så här. Orkar fan inte 

jag trodde nu som 50 årig singel att man kommit bort från just spl. jag var supergulliga redan efter typ 3 träffen att jag inte ville ha något casul. 

vi har alltid superkul när vi ses, pratar massor om både högt o lågt och sällan sex så fort vi ses utan oftast på dagen efter- . sover alltid över. 

Nu har jag bestämt att sätta ner foton och blir det någon mer gång så ses jag inte om det är för att vara sporadiskt 

Då får de vara upp till han - tänker lite hans förlust

Svar på tråden Hur börjar ni dejta?