• Asro22

Han försvann i 8 timmar

Har samma "problem" med min kille. Han kan gå en hel dag utan att vara inloggad. När vi umgås är han konstant på Instagram, snapchat etc. Så det har gjort mig lite misstänksam. Har frågat honom om det och han menar på att han suttit och gameat hela dagen. Har grova trust issues, men har inte så mycket till val än att ta han på orden.

• Asro22
    Anonym (Isa) skrev 2024-09-03 21:20:51 följande:
    Vadå när ni umgås? Så när ni är tillsammans så är din kille konstant på instagram eller snapchat och pratar med andra..Eller vad menar du?

Om han umgås med dig irl (sin flickvän) varför skulle han vara på insta eller snap och prata med andra då för?

Träffas ni bara online så är han väl inte din kille än iaf eller!?..
    Och så länge han inte är din kille får han väl göra vad han vill och det kommer han göra också.. Killar låser sällan upp sig för en online flirt..en längre tid..Om du inte låter han ligga lite då och då.
    Då kan man hålla män på halster under en låååång lång tid om man vill...Om man låter dom ligga lite..Men bara lite. Inte för mycket..

Man lär inte känna en kille förrän man träffat dom irl.
    Han kan bete sig som den bästa killen i världen, en riktig gentleman online utan att alls vara en gentleman irl. Utan någon helt annan än man trott..
    Jag har "träffat" män online förut som varit trevliga, men också män som först betedde sig som världens gentlemen..som tillslut visade sig vara utländska personer som bara ville ha pengar..
    Vet inte hur du fick det till att vi har en onlineflört när jag tydligt skrev att det är min kille? Som jag träffar varje dag.
    När vi umgås snapar han mycket med sina kompisar och skrollar på Instagram 
Svar på tråden Han försvann i 8 timmar