Inlägg från: Anonym (Frida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frida)

Koll, svartsjuka

Ett sådant beteende hade jag aldrig accepterat av min kille! Hade han krävt sådana saker, kommenterat mig så och försökt bestämma vad jag ska kolla på på nätet hade jag gjort slut med en gång!

• Anonym (Frida)
    Anonym (önskan) skrev 2024-09-07 11:09:39 följande:

Tack för det ni skriver. Saken är han är snäll .Det är detta som stör.
    Jag är på autist forum och andra forum. Fått en bild av att familjerna säger de är kontrollerande. Inte alla är så, förstår jag. Jag är inte så. Autismen är i min familj. Sant det som görs är om något speciellt jag ska göra åt en atustisk familje medlem, måste göra det på exakta instruktioner. Lustiga är för att de autister jag känner/ irl är inte intresserade av autistiska diagnosen. 

Har talat med han igen.
    Jag har sagt igen Det är inte, som han bestämt sig det är, dvs det jag läser om om relationer handlar om oss. Han säger då Det är klart det är! Det går inte att prata. Han går ifrån.  Vet inte hur ofta jag sagt jag vill du stannar. Han kan säga Varför läser du annars om det? Jag säger Jag läser om allt. Det borde DU ha sett. Allt kan inte handla om oss.

En sak han sa han läst han bestämt sig för handlar om mig handlar inte ett smack om mig eller oss. Han kommer till fel slutsats. Går inte att rucka. Hans bestämda åsikt. Det är hans sanning om mig. Det är inte min sanning om mig. Om oss. 

Bara för att han är snäll betyder inte det att han är rätt för dig...
    Han kommer inte att ändra sig, och du kommer att vantrivas mer och mer i ert förhållande. Jag tror inte att ni har någon framtid tillsammans.
Svar på tråden Koll, svartsjuka