-
Vet inte hur jag ska känna.. behöver lite hjälp. Here it goes.Igår var min sambo på kickoff / aw. Meningen var att hon skulle komma hem rätt tidigt då jag jobbade idag(dagen efter) och hon skulle ha hand om barnen. Den hon åkte med skulle åka hem runt 22-23 tiden.Vid 12 hade hon inte kommit hem / hörtavsig så ringde för att se när hon kom hem. Hon sa då att han som kör hade tagit en grogg och nu visste dom inte hur de skulle komma hem. Jag erbjöd mig hämta efter som min bror sov hos mig och vi samåker till jobb på helger.Hon skratta till och sa ahh men visst.När jag kom fram var de kanske 5 Pers kvar och min sambo var blöt i håret och kunde se att hon inte hade någon bh på sig. Hon hade även sin nästan genomskinliga klänning på sig i ljus så man allt så att säga..Hon såg paff ut över att se mig och fråga va jag gjorde där och att hon inte var seriös med att jag skulle hämta.När snubben som skulle kört hem hade hoppat av fråga jag henne varför hon var naken under klänningen och blöt.Hon blev genast sur och sa att dom hade badat och ville inte ville ta på sig underkläder när hon var blöt.Alltså dom hade badat nakna i någon pool som fanns på stället.Men inget hade hänt mer än en "nakenkram" som var väääldigt oskyldig..Vi har sagt att vi enbart badar nakna med varandra eller med samma kön.För mig känns detta fel och har en gnagande känsla.Min sambo är irriterad på mig för jag hämta henne och ifrågasatt varför hon prångt skulle bada naken -
Svar på tråden Sambo nakenbad
-
Gått ett par dagar nu. Äcklas när jag tänker på de hela. Har tänkt igenom de och tror inte vi kan mötas på samma plan igen. Barnen mår antagligen bättre av att ha skilda föräldrar än 2 som bråkar och har 0 tillit.
Bara börja med detaljer som sälja hus osv.. fyfan. Av vad jag läst händer de rätt ofta det här med otrohet.. äckligt ursh -
Starkt av dig!!
hon verkar verkligen inte va värd nått. -
Vi ser bara helt annorlunda på saken och vi har helt olika förmågor gällande att hantera sina egna känslor.Ascendere skrev 2024-09-11 17:40:49 följande:Mmm kul för dig men det har noll och intet med den här tråden att göra.
Du framstår som väldigt självcentrerad när du skriver en två sidor lång beskrivning av ditt fantastiska liv i en tråd startad av en person som precis drabbats av otrohet.
Jag själv skulle aldrig tillåta att mitt liv förstörs, skulle aldrig låta familjen förstöras, skulle aldrig låta barnens liv förstöras, bara på grund av en annan persons tunga.
Jag skulle aldrig tillåta att allt i livet förstörs av en egentligen totalt obetydlig fysisk handling.
Men jag har också varit mycket tydlig med att jag förstår att det kan vara så mycket annat som styr, än enbart den fysiska handlingen.
Jag har uppenbarligen en helt annan förmåga än du att bedöma betydelsen av en fysisk handling, en fysisk handling som i verkligheten och rent krasst egentligen saknar någon som helst avgörande betydelse.
Du klarar uppenbarligen inte att känslomässigt hantera en sådan liten obetydlig fysisk handling som vad en annan person gör med sin tunga.
Jag skulle aldrig låta mina känslor spela mig ett sådant livsavgörande spratt och påverkas till en sådan grad av en så totalt obetydlig fysisk handling. -
Mitt liv förstöra inte. Ser mer att jag kommer ha svårt att lita på personen som jag ska kunna lita på mest av alla. Ser många gräl kring svartsjuka eller otilit komma.Anonym (Troligen) skrev 2024-09-15 10:52:14 följande:Vi ser bara helt annorlunda på saken och vi har helt olika förmågor gällande att hantera sina egna känslor.
Jag själv skulle aldrig tillåta att mitt liv förstörs, skulle aldrig låta familjen förstöras, skulle aldrig låta barnens liv förstöras, bara på grund av en annan persons tunga.
Jag skulle aldrig tillåta att allt i livet förstörs av en egentligen totalt obetydlig fysisk handling.
Men jag har också varit mycket tydlig med att jag förstår att det kan vara så mycket annat som styr, än enbart den fysiska handlingen.
Jag har uppenbarligen en helt annan förmåga än du att bedöma betydelsen av en fysisk handling, en fysisk handling som i verkligheten och rent krasst egentligen saknar någon som helst avgörande betydelse.
Du klarar uppenbarligen inte att känslomässigt hantera en sådan liten obetydlig fysisk handling som vad en annan person gör med sin tunga.
Jag skulle aldrig låta mina känslor spela mig ett sådant livsavgörande spratt och påverkas till en sådan grad av en så totalt obetydlig fysisk handling.
Barnen mår bättre av föräldrar som mår bra varförsig istället för tsm och olyckliga eller bråkandes.
Kul att du tycker de är okej att din partner vänstrar hit och dit -
Hur mår du nu ?Anonym (Blööö) skrev 2024-09-15 19:43:21 följande:Mitt liv förstöra inte. Ser mer att jag kommer ha svårt att lita på personen som jag ska kunna lita på mest av alla. Ser många gräl kring svartsjuka eller otilit komma.
Barnen mår bättre av föräldrar som mår bra varförsig istället för tsm och olyckliga eller bråkandes.
Kul att du tycker de är okej att din partner vänstrar hit och dit -
Skit
-
Anonym (Troligen) skrev 2024-09-15 10:52:14 följande:Vi ser bara helt annorlunda på saken och vi har helt olika förmågor gällande att hantera sina egna känslor.
Jag skulle aldrig låta mina känslor spela mig ett sådant livsavgörande spratt och påverkas till en sådan grad av en så totalt obetydlig fysisk handling.Fantastiskt, jag önskar dej stort lycka till med allt!
-
Stackars dig! Fy vad taskigt av henne!! Hade begärt att hon inte går på fler after work för hon misskötte sig så pass illa. Och kan hon inte lyssna är hon inget att ha. Och ta reda på vad som verkligen hände.
-
TS har ju givit oss en ganska klar bild över vad som hände. Hans partner hade oralsex med en annan man. Vad som hänt dessförinnan vet vi inte. Förmodligen inte TS heller. Han har också skrivit att det blir separation. TS mår förmodligen inte bra i detta läget. Det är många som stöttar honom i denna tråden. Jag har följt den, men inte skrivit tidigare. Jag har varit i en liknande situation en gång för länge sen. Jag gjorde misstaget att försöka reparera förhållandet. Det funkade inte och kostade mig fem år av misstänksamhet och bristande tillit. Som dessutom visade sig vara befogad. Jag lever nu sen 10 år i ett lyckligt förhållande med en fantastisk kvinna. Har noll kontakt med mitt ex och mina barns mamma.Anonym (Sofie) skrev 2024-09-15 22:33:28 följande:Stackars dig! Fy vad taskigt av henne!! Hade begärt att hon inte går på fler after work för hon misskötte sig så pass illa. Och kan hon inte lyssna är hon inget att ha. Och ta reda på vad som verkligen hände.
Gör inte om mitt misstag TS! Kämpa! -
Det där med att han gick ned på henne.
Han har garanterat gjort mer, fingrat henne.
Hans kuk rört vid hennes fitta även om den inte åkte in.
Fråga henne om det vara någon annan kollega som var med om samma sak, kvinna eller man.
Eller var det bara dom 2? lite udda